bedankt alvast!

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-04-2004 22:43 #54806 door
bedankt alvast! is gemaakt door
Wat geweldig meteen de 1e avond al reacties, volgensmij moet het goed gaan komen met mij en mijn Amazon...Bedankt alvast!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-04-2004 08:46 #68193 door
Beantwoord door in topic bedankt alvast!
join the club. ik wil toch ook nog even mijn eigen ervaring kwijt: onze combi heb ik na plm. 15 jr verkocht aan een liefhebster, net als jij, met een echtgenoot die er niet veel aardigheid in zag en een vader die de aankoop van zo'n oude auto met klem af raadde. de nwe eigenaresse liet de auto daarom maar ANWB keuren om wat meer zekerheid te krijgen. prima auto volgens de keurmeester, zeker gezien de leeftijd (38 jr.)-> verkocht. tja, en dan het vervolg, nl. de aanschaf door mijzelf. we wilden een héle mooie. Duurdere prijsklasse, contact gelegd met een betrouwbare handelaar uit het noorden van het land en eigen ervaring van zo'15 a 20 jr. Amazon. En daar was ie/ze: Zweedse restauratie ( ze blijken aldaar nog beter te kunnen 'restaureren' dan de amerikanen) en import, geweldige verschijning-> verkocht aan mij. Nu 6 mnd later niet alleen een illusie, maar ook heel wat extra euros armer en het eind is nog niet in zicht. de moraal: gooi er tzt toch een (onafhankelijke) keuring tegen aan. voor de kosten hoef je het haast niet te laten en je hebt dan een stuk meer zekerheid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-04-2004 10:12 #68192 door
Beantwoord door in topic bedankt alvast!
zo zag ik een hele mooie amazon automaat, piekobello, alles nieuw van binnen en buiten. Alleen onder het voorspatbord duwde ik zo door het plaatwerk heen. Onder die mooie laklaag en coating zat blijkbaar een heleboel roest. Optisch mooimaken is geen restaureren. En je kunt het ding wat opschuren en dan spuiten met veel plamuur over de roest restanten. Maar hij kan ook gestraald en gescoupeerd zijn scheelt een hoop in de toekomst. En een motor een keer honen of spuiten is geen revisie. Fotos zeggen ook niets want die kun je kopen.(en dat gebeurd meer dan je denkt)Fred

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-04-2004 10:22 #68191 door
Beantwoord door in topic bedankt alvast!
zo was ik met via de beurs opzoek, een maximaal bedrag eraan hangen. Moet je ook nooit doen, daarom zag ik ook die advertentie van jou, 2 tot 3 duizend. De auto`s in die prijsklasse varieren van een roestbult tot rijdend zwembad en van flinstone-auto tot de grootste ladingen plamuur die je ooit bij-elkaar hebt gezien. Koop dus alsjeblieft dan de goedkoopste klasse van de beteren, dan zo`n onkostenapparaat voor 2000 euro. Vooral als je partner er niets mee heeft, moet je zelf al handig zijn of de garage steeds bezoeken en voor je het weet ben je hoofdsponsor van je eigen garage. Dat wil je toch ook niet? Maar ik heb mijn hulp reeds aangeboden, en dat aanbod geldt nog steeds.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-04-2004 18:53 #68190 door
Beantwoord door in topic bedankt alvast!
Ik weet wel een 1961 4-deurs B-16 Amazon te koop voor de kundige liefhebber.Is mbt de carosserie volledig gerestaureerd met waar mogelijk verzinkt plaatwerk, technisch nu up-to-date met oa overdrive.De B-16 motor is relatief zeldzaam in Nederland en dit is beslist geen auto die in onoordeelkundig dagelijks gebruik afgeragt mag worden. Maw verkoop gunning verkoper.Uiteraard hogere prijsklasse.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-04-2004 19:52 #68189 door
Beantwoord door in topic bedankt alvast!
<p>Misschien is het nuttig als de naam van de "betrouwbare handelaar uit het noorden van het land" ook nog even wordt vermeld....? Of zijn we dan, eh, grensoverschrijdend bezig?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-04-2004 21:19 #68188 door
Beantwoord door in topic bedankt alvast!
Om de naam van de betrouwbare handelaar uit het noorden ( ondanks alles heb ik nog steeds vertrouwen in hem, maar ja, het blijft een handelaar, dat wel) te vermelden, vindt ik niet zo fair, de man is zeer bereid gebleken om zonder gezeur de problemen op te lossen. het grootste probleem is echter dat het maar niet op houdt en op het laatst wordt je het zat met de (na zes maanden nog steeds groeiende...) waslijst aan te komen en neem je je verlies.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.