auto op kenteken zetten

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-04-2004 21:29 #54803 door
auto op kenteken zetten is gemaakt door
HalloIk kan (en wil) een Volvo kopen het is een Amazone of een Kattenrug de auto is compleet aangepast oa verlaagt dak verlaagd onderstel en uitgebouwd brede banden (Custom Car). Er zit behoorlijk wat werk aan de auto maar dat vind ik geen probleem.Alleen het volgende probleem de auto is ingevoerd vanuit het buitenland en de papieren die er bijzitten zijn niet compleet het chassis nummer staat er niet op.De auto is toen gekocht om de motor die was nieuw en getuned het was eigenlijk niet niet de bedoeling om met de rest nog wat te doen.Wie weet of ik de auto toch op kenteken kan zetten ik weet er verder niets van.Alvast bedankt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-04-2004 22:26 #68210 door
Beantwoord door in topic auto op kenteken zetten
voor het snelste en beste antwoord kun je het beste contact opnemen met de RDW in Veendam www.rdw.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-04-2004 12:53 #68209 door
Beantwoord door in topic auto op kenteken zetten
Hoi Marcel, Mocht je responsie gehad hebben van het RDW, zou je dit dan even hier willen plaatsen of mailen naar robbeling@hotmail.com? Ben namelijk wel benieuwd naar wat er mogelijk is. Groetjes, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-04-2004 14:52 #68208 door
Beantwoord door in topic auto op kenteken zetten
Er is een helehoop mogelijk ,maar dat is wel afhankelijk van de dikte van je geldbuidel...Er stond een Amazon met V8 te koop op een bepaalde site "alleen ontbrak er een deel van de papieren" Die Amazon is eventueel wel op kenteken te zetten ,maar 't kost je een vermogen want je mag naar Lelystad omdat ze het type niet kennen en je dus een individuele keuring krijgt. (p.s. dit is alleen een reaktie op Rob's vraag)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-04-2004 14:53 #68207 door
Beantwoord door in topic auto op kenteken zetten
Ik heb inmiddels kontakt gehad met het RDW even wat papieren faxen van de auto kijken hun na of het mogelijk is.Wordt vervolgd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.