autoambulance of autovervoerder gezocht

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-04-2004 16:40 #54801 door
Ik heb een auto gekocht die ik naar huis wil rijden en dan wil schorsen. Verzekeren lukt niet voor 1 dag, dus ben ik op zoek naar een adres waar ik gunstig een autoambulance kan huren of een betaalbare autovervoerder.Weet iemand iets in Noord Holland?(De auto moet vast Soest naar (iets boven) Alkmaar)Alvast bedanktGroeten Larsps. Of natuurlijk toch een tip voor een verzekering voor een paar dagen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-04-2004 18:09 #68232 door
Beantwoord door in topic autoambulance of autovervoerder gezocht
Als je iemand weet te vinden die je kan slepen, ben je ook verzekerd! Dit lijkt me de goedkoopste oplossing, zeker als je de motor stationair kan laten lopen i.v.m de knipperlichten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-04-2004 18:18 #68231 door
Beantwoord door in topic autoambulance of autovervoerder gezocht
Bedankt voor je reactie.Begrijp ik het goed dat het voertuig dat gesleept wordt dan zelf niet verzekerd hoeft te zijn?Moet ik hem dan geschorst slepen?(Anders heeft toch ieder voertuig APK en verzekeringsplicht)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-04-2004 19:23 #68230 door
Beantwoord door in topic autoambulance of autovervoerder gezocht
Slepen wil je niet over meer dan een korte afstand doen. Vooral voor degene in het gesleepte voertuig is het een enerverende klus. Een auto-ambulance werkt veel veiliger, maar houd je er wel rekening mee dat je een E-rijbewijs moet hebben (tenminste, als je die niet al hebt)?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-04-2004 20:15 #68229 door
Beantwoord door in topic autoambulance of autovervoerder gezocht
Een auto-ambulance kun je meestal huren bij Boels of Bo-rent

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.