mijn eerste volvo amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-04-2004 21:24 #54797 door
mijn eerste volvo amazon is gemaakt door
Na 14 jaar Amerikkanse auto's te hebben gehad , koop ik mijn eerste Volvo Amazon uit 1967 .Zal zeker lid worden van de club.En ik hoop vanaf zondog veel plerier te hebben van mijn Amazon .Dit wou ik gewoon even vertellen .Groeten Timo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-04-2004 22:20 #68254 door
Beantwoord door in topic mijn eerste volvo amazon
Welcome to the club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-04-2004 23:11 #68253 door
Beantwoord door in topic mijn eerste volvo amazon
Ha Timo,gefeliciteerd met je amazon! En verstandig dat je lid wordt van de club. Wordt je ook lid van een regio? Da's wel zo leuk - duidelijk meer activiteiten en in de buurt - en handig als er eens iets is waarbij je hulp, kennis of kunde nodig hebt. Ik heb bijvoorbeeld bij mijn regio (midden des lands) veel geleerd over hoe het reguliere onderhoud aan de auto te verrichten. Is de amazon op termijn ook nog ergens op het internet te bewonderen? Vriendelijke volvo groeten, Niels (website: home.planet.nl/~niels.jongeling/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-04-2004 19:27 #68252 door
Beantwoord door in topic mijn eerste volvo amazon
Ha die Timo!Ik hoop dat de "Zweedse Schoonheid" jouw American Love kan evenaren of ( ja ik ben een volvo rijder) overstijgt!Veel plezier met de auto!Bart

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-04-2004 22:27 #68251 door
Beantwoord door in topic mijn eerste volvo amazon
Een Amazon kan in ieder geval hard de bocht om, de meeste Amerikanen willen alleen hard rechtuit...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.