club heet v-44 maar geen katterugregister...

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-05-2004 20:25 #54761 door
Ik wil alleen maar even zeggen dat het eigenlijk te gek voor woorden is dat deze Club de V-44 club heet,maar dat de Katterug het ondergeschoven kindje is. Ik zit zelf in het bestuur van de Katterugclub en zou het erg leuk vinden als er meer contact zou zijn tussen deze twee clubs. Misschien een agendapunt in de eerstvolgende ledenvergadering??? Verder alle lof voor dit forum, ziet er goed uit!Groeten van een hele trotse Katterugbezitster!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-05-2004 23:11 #68392 door
<p>Waarom vindt de Katterugclub eigenlijk dat de Katterug (is het trouwens nu geen KatteNrug?) het ondergeschoven kindje is bij de V44-vereniging? Van beide clubs ben ik nu twee jaar lid, maar dit is mij niet duidelijk. Hoewel, nee, laat ook maar, het is waarschijnlijk beter om hier geen discussies over te beginnen of oude discussies op te rakelen. Volgens mij zijn er inmiddels zoveel nieuwe leden bijgekomen die van oud zeer geen weet hebben dat er nu misschien voldoende draagvlak is om eens te gaan denken (of zelfs praten) over samenwerking (of samengaan). Weg met die nederlandse kruideniersmentaliteit. Er is toch maar 1 merk Volvo? Dus bij voorkeur geen gekat vanwege die katterug a.u.b. maar constructieve ideeen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-05-2004 10:44 #68391 door
Ik ben pas sinds eind 2000 lid van de V44-Vereniging omdat ik toen mijn Amazon kocht. Dat er blijkbaar oud zeer is weet ik pas sinds kort, want dat is vrij recent ook even ter sprake geweest op dit forum.<p>Dat de club V44 heet vind ik - ondanks het grote aandeel Amazons - niet vreemd. Hij is immers opgericht in een tijd dat de Amazon nog niet lang uit productie was, en dus nog niet de status had van een klassieker. De Kattenrug had die denk ik toen wel.<br>Maar naarmate de tijd is voortgeschreden is de Amazon ook een klassieker geworden. <br>Voor mijn gevoel rijden er momenteel meer Amazons dan Kattenruggen rond, dus vind ik het ook niet vreemd dat die in de club de meeste plaats is gaan innemen. Maar dat betekent toch niet automatisch dat de aandacht voor de Kattenrug daardoor minder is geworden? Want ondanks de grote spanwijdte in de tijd van de Kattenrug t/m de 140-serie verschilt de techniek onderling opvallend weinig. Het grote verschil is dan hoe een auto eruit ziet, en over smaak valt niet over te twisten. Beauty is in the eye of the beholder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-05-2004 01:22 #68390 door
Ik ben het helemaal met Lennard eens. Bovendien: van de Amazon (ongeacht het productiejaar) zijn er nou eenmaal meer gemaakt dan van de Katterug, en het is te veronderstellen dat - door leeftijd - er meer Amazons dan Katteruggen rondrijden. Het gevolg hiervan is dat de techniek van de Amazon en de late Katterug de meeste aandacht krijgt binnen de v44. Niet raar dus, technisch gezien.Maar als je schrijft dat de Katterug binnen de v44 een ondergeschoven kindje is, op welk vlak bedoel je dat dan, Muriel?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-05-2004 19:58 #68389 door
Gaan we nu weer zo'n vervelende discussie opgang brengen?De voor en tegenstanders weten best hoe het zit.Dit is een aantal weken terug ook al in dit forum besproken!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-05-2004 20:44 #68388 door
Ik ben sinds kort lid van de v44 vereniging maar het is mij niet opgevallen dat de katterug, p1800 of de 140 minder aandacht krijgen dan de amazon. Zowel in het VCM, op de website als bij het VOD zie ik nergens een ondergeschoven kindje, ook op het forum heb ik nog niets negatiefs gelezen over katteruggen. Over hoe het gekat tussen de twee verenigingen is ontstaan weet ik niets maar ik zou zeggen zand erover.Samen staan we sterk(er).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-05-2004 08:00 #68387 door
<p>Volledig eens met Eugen.<p><i> Samen staan we sterk(er).</i><p>Het zou mooi zijn als iedereen dit nu eens beseft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-05-2004 19:01 #68386 door
Maar waarom worden we dan toch lid van 2 verenigingen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-05-2004 20:45 #68385 door
<p><i>Maar waarom worden we dan toch lid van 2 verenigingen?</i> <p>Misschien omdat we een zwak hebben voor een bepaald type (ondergetekende) of het merk of beide? In elk geval ga ik 1 lidmaatschap opzeggen, maar dat heeft ook enigszins met de financien te maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-05-2004 22:37 #68384 door
Gert, Doe geen moeite. Opzegging doen wij wel voor je.(Zie ook mijn reactie op jouw forumbericht van 15/4)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.