vt-54-44

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2004 20:33 #54750 door
vt-54-44 is gemaakt door
<p>Vanmiddag reed er een donkerrode PV-444 voorbij mijn huis met een wel heel bijzonder kenteken: VT-54-44. Een originele NL-auto dus, die ik twee kaar geleden te koop heb zien staan in ogenschijnlijk goede en rijdbare staat bij Pieter-Dirk de Vries in Grootegast (een Volvo-handelaar die er op een ander forum nogal van langs krijgt...). Ik heb die auto destijds niet gekocht omdat ik hem te duur vond (18.900 NLG) en bovendien een oudere uitvoering zocht. Later vernam ik dat de wagen is verkocht aan iemand die wel heel kort na aanschaf al geconfronteerd werd met een noodzakelijke motorrevisie.... Kent iemand de huidige eigenaar van deze Katterug?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2004 20:57 #68438 door
Beantwoord door in topic vt-54-44
Begrijp waarom ie er van langs kreeg....

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-05-2004 08:40 #68437 door
de VT 54-44 rijdt nu rond in Lageland, Groningen. Zeker aan het inrijden?

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-05-2004 12:22 #68436 door
<p>Zou kunnen. Is overigens maar een paar km bij mij vandaan.... Eigenaar zal dus ook wel in Groningen wonen?

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-05-2004 12:37 #68435 door
<p>Toevallig was 1 telefoontje voldoende om mijn eigen vraag te beantwoorden. De eigenaar woont in Lageland. Bijzonder is dat de wagen destijds nieuw is gekocht door zijn grootvader en nu dus weer terug is in de familie. Ook schijnt hij een fotootje te hebben waarop hij als klein kind op de achterbank zit. Ik zal hem eens opzoeken, lijkt mij een aardig verhaal voor VCM in te zitten...

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD