vandalisme g@#$%^&*!!e vs verzekering

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-06-2004 13:15 #54691 door
Heeeeelp! Iemand heeft van Zaterdag op Zondag de behoefte gehad om met een scherp voorwerp mijn auto te versieren. Een hele mooie diepe kras van voor naar achter aan de rechterkant, zeg maar 3 meter lang. Volgens de polis van GIO valt dit onder "vandalisme"...wat betekend, dat er een vorse terugval op de polis korting plaats vindt, en ik betaal al idioot veel voor die polis.<br> Wat ik nu nodig heb is een goede schade expert/spuiter in de buurt van Den Haag die me kan vertellen wat de schade is... wie kan me helpen???!!! <br> Zijn er nog manieren om met de verzekering iets te regelen, want ik baal er goed van... nooit heb ik wat met de auto en nu dit, allrisk verzekerd en nog moet ik het zelf gaan dokken. <br>Heeelp!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-06-2004 13:47 #68681 door
Beantwoord door in topic vandalisme g@#$%^&*!!e vs verzekering
Hai Rogier, <BR>Da`s inderdaad KMP. <BR>Wat is de malusregeling in procentjes van GIO dan?<BR>Da`s interessant om te weten, want wat heb je per slot van rekening aan een verzekering die een geclaimde schade in de drie jaar erna weer dubbel en dwars laat betalen door de abominabele premieverhoging?<BR> Kan je net zo goed een spaarrekening openen en zeer cheap een WA nemen....<BR>Is dat verzekeren niet iets wat in clubverband zou kunnen worden georganiseerd? Desnoods met andere oldtimerclubs erbij??? Of is dat er al???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-06-2004 18:15 #68680 door
Beantwoord door in topic vandalisme g@#$%^&*!!e vs verzekering
Nou, daar wordt je knap ziek van. Ik baalde al erg toen iemand het nodig vond om een band lek te steken. Maar dit valt daarbij in het niets. Ik heb bij de zoon Gert Harteveld, bestuurslid Regio West, wel eens wat laten doen. Ben zelf niet bij het bedrijf geweest omdat het via Gert z'n garage verliep. Het werk zag er netjes uit. Veel succes, en ik ben benieuwd naar je ervaring met dit bedrijf.Autoschade Harteveld BV Westlandseweg 18 2291PG WateringenTel: 0174 295641

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-06-2004 19:59 #68679 door
Beantwoord door in topic vandalisme g@#$%^&*!!e vs verzekering
Bel me maar , ik denk dat ik een oplossing weet !06 2054 2668

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.