logo

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-06-2004 21:06 #54635 door
logo is gemaakt door
Ik wil op mijn garagedeur het Volvologo aanbrengen.Weet iemand of hiervan mallen (heet dat eigenlijk zo?)of stickers te verkijgen zijn? De breedte zou ongeveer 50 cm moeten zijn.Alvast bedankt!Ron

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-06-2004 21:29 #68929 door
Beantwoord door in topic logo
is dat niet wettelijk beschermd? Enige tijd geleden circuleerden er stickers van Amazon insurance, is dat iets voor jou? Neen, ik heb ze niet (meer).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-06-2004 22:24 #68928 door
Beantwoord door in topic logo
Als iemand ze heeft houd ik me aanbevolen!Het is natuurlijk voor prive gebruik dus ik neem aan dat niemand hier bezwaar tegen heeft.Er zijn toch wel meer van die gekken die zoiets op hun garagedeur hebben zitten?Ron

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-06-2004 08:03 #68927 door
Beantwoord door in topic logo
Ik werk regelmatig samen met een reclamebureau. Daar kunnen ze met een computergestuurde snijplotter een mal uitsnijden uit folie. Wat nog mooier is (en waarschijnlijk goedkoper)om het logo gewoon uit folie te laten snijden en dit direct op de deur te plakken. Zo worden bijvoorbeeld ook bedrijfswagens en winkelruiten beletterd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-06-2004 08:23 #68926 door
Beantwoord door in topic logo
Als wij groot een logo moesten schilderen, printen we het logo op een sheet. Vervolgens projecteer je deze met een overheedprojector op je deur. Overtrekken, inkleuren en klaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.