het nieuwe forum

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-06-2004 23:44 #54603 door
het nieuwe forum is gemaakt door
wat me op- en dus tegenvalt is dat nog niemand gebruik lijkt te maken van het nieuwe forum. Ook ik heb weleens aan Wim de verzuchting geslaakt dat deze opzet enigszins onoverzichtelijk is; laten we dan ook uitproberen of de nieuwe opzet beantwoord aan zijn doelstelling.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-06-2004 00:37 #69067 door
Beantwoord door in topic het nieuwe forum
Het nieuwe forum ziet eruit alsof het nog in ontwikkeling is, er staan nog testberichten in en het oude forum is niet up to date, dan denk ik dus dat er vast nog een moment komt dat alle testjes verwijderd worden, het oude forum overgezet naar het nieuwe en het oude offline gaat, tot die tijd blijf ik plaatsen en lezen in dit oude... het zou toch jammer zijn als er gegevens verloren gaan. Het nieuwe forum ziet er wel veel beter en overzichtelijker uit!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-06-2004 07:44 #69066 door
Beantwoord door in topic het nieuwe forum
<p>"wat me op- en dus tegenvalt is dat nog niemand gebruik lijkt te maken van het nieuwe forum." <p>Daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik zou namelijk niet weten waar ik dat nieuwe forum kan vinden en vermoedelijk ben ik niet de enige... Wie heeft waar iets bekend gemaakt? Of heb ik iets gemist?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-06-2004 09:06 #69065 door
Beantwoord door in topic het nieuwe forum
Je bent zeker niet de enige die dat gemist heeft. Een nieuw overzichtelijk forum waar onderwerpen op catagorie ingedeeld zijn lijkt me een verademing.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-06-2004 09:27 #69064 door
Beantwoord door in topic het nieuwe forum
Dit wordt de nieuwe website: www.v44.nl/v2/index.html Daar staat ook het nieuwe forum.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-06-2004 09:34 #69063 door
Beantwoord door in topic het nieuwe forum
Ik kijk wel eens op de nieuwe site, ook op het forum maar het totaal maakt een nog zeer experimentele indruk.Het lijkt me dat eerst uit "kinderziektes" moeten worden overwonnen en dan middels berichtgeving in het VCM en op de oude site we overgaan naar de nieuwe.Ik steun de visie dat twee sites alleen verwarring sticht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-06-2004 11:18 #69062 door
Beantwoord door in topic het nieuwe forum
Mag ik even zeuren...Ik vind op dat nieuwe forum de onderverdeling van onderwerpen veeeeel te diep gaan. Voor mijn gevoel moet je zo veel te veel bladeren. En gebruikers maken er toch een rommeltje van is mijn ervaring op andere forums.Eigenlijk zou ik veel meer voelen voor 1 forum en dat dan wel overzichtelijk zodat je kunt zien in welke discusies er iets nieuws is geplaatst.Maar laten we bij het opstarten van het nieuwe forum maar flink veel opbouwende kritiek leveren. Als daar ook naar geluisterd wordt, word het vast een prachtig forum.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-06-2004 11:55 #69061 door
Beantwoord door in topic het nieuwe forum
worden de oude berichten op dit forum bewaard? ik hoop het wel, ze staan vol met waardevolle informatie die ik dagelijks gebruik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-06-2004 13:25 #69060 door
Beantwoord door in topic het nieuwe forum
Kees, ik ben het volledig met je eens. Door al die sub-categorien moet je veel te veel bladeren. Het lijkt me beter om het eventueel per model te doen (PV, Amazon , 140, net als op Brickboard, zeer overzichtelijk, met de meest actuele/gewijzigde berichten bovenaan) <br>Eventueel kun je dan nog 1 onderverdeling maken tussen 'techniek' en 'rest' of zo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-06-2004 16:13 #69059 door
Beantwoord door in topic het nieuwe forum
de nieuwe site vinden is niet zo moeilijk: staat duidelijk op de openingspagina van de oude site; het nieuwe forum werkt (bij mij) nog niet, of ik ben er niet slim genoeg voor......het registreren lukt mij ook niet; ik heb van de V44club al een hele verzameling usernames, wachtwoorden pincodes etc. maar geen enkele combinatie krijgt de zaak aan de praat. Maar goed, zijn opstartprobleempjes. Ik hoop wel dat het nieuwe forum duidelijker wordt: niet te veel categorieën en met de mogelijkheid om in één oogopslag te zien of er nieuwe berichten zijn die ik nog niet heb gelezen; dat vond ik bij het oude forum het grootste gemis; kijk maar eens op het forum van de lancia club hoe dat werkt (www.viva-lancia.com)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.