marktvervuiling

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-06-2004 21:21 #54597 door
marktvervuiling is gemaakt door
Zou de persoon die in het Markt-gedeelte aangeeft dat hij zijn waar reeds heeft verkocht, die advertenties misschien kunnen verwijderen. Ik zou niet weten wat een dergelijke melding voor toegevoegde waarde heeft. Als die er wel is, hoor ik het uiteraard graag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-06-2004 07:57 #69084 door
Beantwoord door in topic marktvervuiling
Heer Bakkenes is handelaar en krijgt nu dus gratis reclame. Kijk maar eens op Marktplaats.nl, oldtimers voor dezelfde strategie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-06-2004 17:39 #69083 door
Beantwoord door in topic marktvervuiling
Misschien kan de webmaster een "tijdsslot" aan elke advertentie hangen: na 14 dagen wordt de advertentie automatisch verwijderd? Niet verkocht is opnieuw adeverteren!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-06-2004 19:03 #69082 door
Beantwoord door in topic marktvervuiling
Ik heb ze al weggehaald. Is even gedaan voor de velen die er naar geinformeerd hebben en nu dus niet weer hoeven te gaan bellen. Trouwens, ik zie mijzelf nog steeds als een hobbyist heren!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-06-2004 19:43 #69081 door
Beantwoord door in topic marktvervuiling
Iemand die een professionele site heeft en daar zijn diensten als verkoopbemiddeling, een arsenaal aan auto's, en het verchromen van onderdelen aanbiedt, en zich tevens aktief bezighoudt met het kopen en verkopen van vastgelopen restauratieprojecten e.d., het verkopen van tweedehands spullen die bij het VOD nieuw hetzelfde prijskaartje hebben, het leveren van nieuwe onderdelen, kan zichzelf als hobbyist zien, maar de manier waarop het op anderen overkomt kan hij echter niet zelf bepalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-06-2004 21:10 #69080 door
Beantwoord door in topic marktvervuiling
Het kan toch gebeuren dat iemand van z'n hobby z'n werk maakt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-06-2004 21:43 #69079 door
Beantwoord door in topic marktvervuiling
Dit zou een langdurige discussie kunnen worden. En dat heeft helemaal geen zin. Daar is dit Forum ook niet voor bedoeld. Ikzelf blijf het als hobby zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.