onderhoud amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-07-2004 16:12 #54529 door
onderhoud amazon is gemaakt door
Ik ben van plan om binnenkort een Amazon te kopen die in een goede staat verkeert. Uiteindelijk zou ik de auto graag voor het grootste gedeelte zelf willen onderhouden. Ik zou dan graag in samenwerking met iemand uit de omgeving zuid-Limburg mijn Amazon willen leren onderhouden. Te beginnen natuurlijk met de kleine beurt. En natuurlijk tegen betaling. Dus is er iemand die veel ervaring heeft met Amazons, geduld heeft en dit leuk zou vinden, neem dan even contact op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-07-2004 16:31 #69373 door
Beantwoord door in topic onderhoud amazon
laat je bij de koop niet door het uiterlijk misleiden. Over een roestige body kan je tijdelijk een heel mooi laklaagje leggen, en een glimmend gelakt motorblok is niet altijd gereviseerd. Zelfs fotos van de restauratie zeggen niets, die worden namelijk levendig verhandeld.Fred

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-07-2004 17:05 #69372 door
Beantwoord door in topic onderhoud amazon
Hoi Linda,mijn advies: wordt lid van een V44-regio-afdeling. Daar kunnen ze je dit soort dingen makkelijk leren en het is nog gezellig ook. Koop ook een werkplaatshandboek bij het VOD. zie het VCM.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-07-2004 17:51 #69371 door
Beantwoord door in topic onderhoud amazon
Het is aan te raden om, voordat je de aankoop doet, iemand mee te nemen die de Amazon goed kent. Een eerlijke verkoper zal n.l. geen bezwaar maken dat een potentiële koper de auto eerst goed inspecteert. En ook al ziet een auto er op het eerste gezicht fantastisch uit, een goede inspectie is onontbeerlijk.<p>Wat betreft onderhoud kun je veel zelf leren door het gewoon te doen. Een beetje technisch inzicht en een werkplaatshandleiding of een Haynes handleiding brengen je al een heel eind. En er zullen ongetwijfeld mensen bereid zijn om je op gang te helpen. Daarnaast kun je altijd een beroep doen op dit forum als je vragen hebt. De sleuteldagen die je regio (v/d club) organiseert zijn natuurlijk ook een plek om het e.e.a. te leren. <p>Hoewel Zuid-Limburg voor mij niet om de hoek is (maar ook niet veel te ver) ben ik bereid om je bij de aankoop en eventueel ook met onderhoud te helpen. Mijn email-adres is lweekers@yahoo.com .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-07-2004 17:58 #69370 door
Beantwoord door in topic onderhoud amazon
P.S. En je wordt natuurlijk lid van de V44-Vereniging, neem ik aan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-07-2004 12:03 #69369 door
Beantwoord door in topic onderhoud amazon
Bedankt voor de snelle reacties. Ik zal zeker heel voorzichtig te werk gaan met de koop van mijn Amazon. Ik zal 'm dan ook zeker niet kopen zonder dat een deskundige 'm eerst heel goed geinspecteerd heeft. Ik heb net mijn huidige auto verkocht en nu zal mijn zoektocht echt beginnen. Vanaf dag 1 dat ik de trotse eigenaar ben van een Amazon word ik natuurlijk lid van de V44-Vereniging!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-07-2004 12:12 #69368 door
Beantwoord door in topic onderhoud amazon
Linda,Je koopt eerst een Amazone en dan lid worden van V44, is dat niet wereld omdraaien, ik zou eerst lid worden van V44 je hebt dan alle deskundigheid onder handbereik, bv de technische commissie die je advies kan vragen over een te kopen auto, regio avonden waar je je licht op kan steken.Zo als jij te werk gaat zijn er al velen met een kat (auto) in de zak thuis gekomen.succes Kees Vos Ede

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-07-2004 11:49 #69367 door
Beantwoord door in topic onderhoud amazon
Succes met een mooie Amazone kopen! Er zijn heel wat goede klassieke Volvo Garages als scandcar, Nordicar, garage Van West, Slubo en meer. Mischien een goed idee om daar ook eens te kijken. <br>Op www.volvo-klassiekers.nl/ vind je ook een aantal Volvo's in verkoop met uitgebreide foto's. Altijd leuk om te kijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.