aankoop pv544 sport

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-08-2004 20:06 #54383 door
aankoop pv544 sport is gemaakt door
Hallo,Ik overweeg een 544 sport te kopen, maar ik zit nog met een aantal vragen hierover.Zitten er aan 544 sport veel nadelen t.o.v. van een B18, b.v. de afstelling van de dubbele carburateurs, benzine verbruik, div afstellingen, andere materialen enz.En natuurlijk zijn er ook voordelen, deze hoor ik ook graag.Tenslotte zijn er nog speciale aankoop tips voor de 544 sport?Alvast bedankt voor de reaktie.Gr,Tobias

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-08-2004 21:15 #70012 door
Beantwoord door in topic aankoop pv544 sport
afstellen van een B18B met twee carbs is wat moeilijker maar best aardig onder de knie te krijgen..., Schaf je in ieder geval, naast je gebruikelijke afstelgereedschap, een colortune aan om het mengsel netjes te stellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-08-2004 22:18 #70011 door
Beantwoord door in topic aankoop pv544 sport
ik zie alleen maar voordelen in een "sport" specificatie tov de enkele carburateur: meer vermogen ten einde ook in het huidige verkeer goed mee te kunnen komen. Dit schrijvende realiseer ik me dat een enkele carburateur in zwaar fileverkeer juist wel weer te prefereren is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-08-2004 22:46 #70010 door
Beantwoord door in topic aankoop pv544 sport
Is het dan ook mogelijk om een sport te voorzien van een enkele carburateur?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-08-2004 00:00 #70009 door
Beantwoord door in topic aankoop pv544 sport
<p>Met een ander spruitstuk kan dat wel, maar dat zou ik niet doen. Kost alleen maar vermogen en met een paar goed afgestelde SU's in goede conditie heb je ook in files absoluut geen problemen. Die uitspraak doe ik op basis van 300.000 km rijervaring met een MGB met dubbele SU's, en daar doet een PV544 niet voor onder. Toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-08-2004 13:43 #70008 door
Beantwoord door in topic aankoop pv544 sport
Dacht het niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-08-2004 19:23 #70007 door
Beantwoord door in topic aankoop pv544 sport
Aangemeld door Siang Phoa Datum 27-8-2004 22:18:28 Dit schrijvende realiseer ik me dat een enkele carburateur in zwaar fileverkeer juist wel weer te prefereren is.
Waarom dan ? heb weinig verstand van techniek hoor. Maar ik heb dus dubbele SU's op mn b20 en het vooruitzicht is toch wel elke dag file rijden na mn vakantie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-08-2004 16:39 #70006 door
Beantwoord door in topic aankoop pv544 sport
<p><i>het vooruitzicht is toch wel elke dag file rijden </i> <p> In dat geval zou ik me geen zorgen maken over die SU's, maar eerder overwegen een elektrische fan te monteren. Ook een automatische versnellingsbak is in dergelijke situaties bijzonder prettig....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.