klassieker verzekering

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-09-2004 10:59 #54324 door
klassieker verzekering is gemaakt door
Na een geschil met mijn ex-verzekeraar (Unive) ben ik op zoek naar een goede verzekeraar. Gaat om een drietal Volvo-klassiekers allen All risk (60 a 70 % NC) en 1 moderne auto. (Swift) Vroeger was ik al eens bij Gio. Wat kan Zijl Zuidlaren bieden bv? Zijn er andere goede?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-09-2004 15:09 #70274 door
Beantwoord door in topic klassieker verzekering
Ger, hier is echt al heel veel over gezegd op dit forum - gewoon even met de verrekijker zoeken. Ik zit bij "Advies Verzekerd!" 0522-441444 (Joost Kam), vnl omdat ik all-risk, tot 20.000 km prive en zakelijk op de polis wilde hebben, en GIO dit (laatste) weigerde ...... Ik ben tot nu toe tevreden over de administratieve afhandeling van de polis, maar heb nog nooit schade gehad...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-09-2004 21:45 #70273 door
Beantwoord door in topic klassieker verzekering
Omdat ik opeens veel meer moet betalen bij mijn verzekeraar , zoek ik een alternatief. De offertes die ik binnenkrijg gaan steeds uit van max 7500 km terwijl ik de amazon combi bijna dagelijks als enige auto heb en ongeveer 12-15000 km per jaar rijd. Is daar een oplossing voor? Dank bij voorbaat voor reakties,Johan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-09-2004 00:58 #70272 door
Beantwoord door in topic klassieker verzekering
beste ger, heb jij inmiddels antwoorden op jou vraag waar ik mogelijk ook mijn voordeel mee kan doen?Ik sta op het punt een amazone te kopen en wil deze dagelijks gaan gebruiken.ik schat de kilometrage op 7.500 á 12000 p/jr.........wie heeft de gouden tip voor mij??mvg, Jan douven

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.