herhalingen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2004 18:04 #54297 door
herhalingen is gemaakt door
we zien regelmatig vragen op het forum die over de zelfde onderwerpen gaan: warmlopen, scheeftrekken bij remmen, brede banden/velgen, verzekeringen etc.; ik heb er dan soms even geen zin in om weer het hele verhaal op te schrijven en dat is jammer voor de vragensteller; je ziet ook dat er een harde kern is van mensen die antwoorden; zou het niet eens te overwegen zijn dat die groep de koppen bij elkaar steekt en dat we een FAQ lijst maken met antwoorden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2004 18:36 #70419 door
Beantwoord door in topic herhalingen
Lijkt mij een goed iniatiatief, ik zoek trouwens wel regelmatig in de "oude" vragen en antwoorden met de veerekijker, als ik iet wil weten, vaak staat mijn vraag er dan wel bij!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2004 19:31 #70418 door
Beantwoord door in topic herhalingen
Sowieso is het misschien allemaal wat overzichtelijker (dus makkelijker terug zoeken) als er een "normaal" forum gebruikt zou worden. Dat lijkt mij veel handiger...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2004 19:38 #70417 door
Beantwoord door in topic herhalingen
Ik vind dit forum juist uitblinken in duidelijkheid. Juist de "logische" indeling op onderwerpen bij andere fora maken het vaak een zoekplaatje voor mij.Ik vraag me wel af of de moeite van een FAQ lijst wel opweegt tegen de voordelen. In veel andere fora zie je hetzelfde gebeuren; veel herhalingen. Het hoort er een beetje bij, hoewel ik het op dit forum nog erg viond meevallen.Twee suugesties voor oplossingen:1. Laat je niet te snel verleiden om voor de 50e keer antwoord te geven op dezelfde vraag. Dat stokje wordt vanzelf overgenomen door andere beantwoorders die het nog niet moe zijn.2. Mijn suggestie is om de pictogrammen te verduidelijken waardoor nieuwe gebruikers beter gestuurd worden, en te zien of dat al een afname van herhalingen geeft. Als regelmatig gebruiker blijk ik ook nog wel eens te struikelen over de pictogrammen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2004 19:47 #70416 door
Beantwoord door in topic herhalingen
Volgens mij staat de nieuwe opzet van het forum al een tijdje op de preview van de nieuwe site. Die staat er echter al een half jaar. Ik weet niet waarom deze nog niet doorgevoerd is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2004 20:24 #70415 door
Beantwoord door in topic herhalingen
Hele goeie suggestie.Chris

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2004 21:36 #70414 door
Beantwoord door in topic herhalingen
Ja, wanneer gaat de nieuwe versie eindelijk eens werkelijk online?? Daar is een veel beter forum met een betere catagorisering en een betere zoekfunctie. Want zeg nu zelf: dit forum is lijkt qua opzet en functies onderhand net zo oud als mijn Amazone...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2004 22:36 #70413 door
Beantwoord door in topic herhalingen
En daarom ook charmant. En...daarbij..Het gaat toch ook wel om het contact?!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2004 23:44 #70412 door
Beantwoord door in topic herhalingen
verrekijker voldoet prima, ik heb geen behoefte aan faq en hier zeker geen tijd voor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-09-2004 09:03 #70411 door
Beantwoord door in topic herhalingen
ben het (volledig) eens met ed. Bovendien, zelfs als je een onderverdeling zou maken, dan nog blijft het zoeken uit enkele honderden items. misschien is het gebruik van de verrekijker niet bij iedereen even bekend?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.