volvo's in delft
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-09-2004 00:13 #54294
door
volvo's in delft is gemaakt door
Beste volvovrienden,Sinds kort rijd ik weer regelmatig op en neer naar Delft om een studie af te ronden aan de TU. Nu heb ik de afgelopen jaren in Delft al meer dan gemiddeld klassieke volvo's zien rijden. Zo zag ik vandaag een groene (kleur 94) amazon coach op de campus (BK). Zijn er ook V44-leden - net als ikzelf - die met hun auto op de TUD verschijnen als dagelijks vervoermiddel?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-09-2004 11:02 #70429
door
Beantwoord door in topic volvo's in delft
Hoi Niels, Ik denk dat je mijn donkergroene 69-er Amazon hebt zien staan op het parkeerterrein. Ik ben eveneens bouwkunde student. Ik zag een witte amazon staan en ik heb mijn auto ervoor geparkeerd in een andere rij. De buitengewone hoge klassieke-volvo-dichtheid in Delft valt me ook altijd zo op. Een keer een pilsje pakken in de bouwpub?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-09-2004 08:45 #70428
door
Wellicht dat je er veel hebt zien rijden in Delft op een regioavond van Regio-West. Die komen in de Molshoop in Delft bij elkaar. Zondag 19 september is het weer zover. Pilsjes zijn er ook te verkrijgen.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2004 00:17 #70427
door
Ha Jeroen,Mijn auto is (zeer) lichtgroen, kleur 94 met een donkergroen interieur (febr. 1967, ongerestaureerd). AE-40-82. Maar: huh? Had jij niet een jaar geleden een witte 122s te koop om over te gaan tot de koop van een amazon combi? Die verkocht en toch terug naar weer een sedan?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-09-2004 10:30 #70426
door
Hoi Niels, Ik had idd een 122S te koop staan vorig jaar. Maar die heb ik bij een dealer ingeruild tegen een donkergroene 69-er sedan, van die combi's heb ik afgezien omdat ik voor een goede combi teveel geld kwijt zou zijn, liever een goede sedan dan een matige combi. Ik heb mijn huidige auto echter weer te koop staan omdat ik nu een optie op een 4deurs automaat heb. Ik parkeer trouwens altijd voor civiele techniek waar regelmatig een witte amazon zie staan.