verzekering hulp gevraagd

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-09-2004 21:15 #54254 door
verzekering hulp gevraagd is gemaakt door
Hallo mensen. Ik heb een vraag, ik wordt helemaal simpel van het regelen van een verzekering voor mijn amazone. Aangezien ik 23 ben is het old timer verhaal een No Go voor me volgens vele maatschappijen. Ik kan hem bijvoorbeeld bij kroller voor 529 per jaar WA verzekeren. Dit vind ik een hoop geld als ik zie dat de wagen op mijn vaders naam daar slechts 80? euro kost. All risk is al helemaal niet te doen, kosten 879 euro bij bovenstaande maatschappij. Is er nergens een regeling voor jongere oldtimer rijders. Te vermelden is wel dat ik rond de 19000 km per jaar rij.Bart

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-09-2004 22:08 #70594 door
Beantwoord door in topic verzekering hulp gevraagd
Kijk eens op oriondirect.nl daar kun je online je premie berekenen +/-300euri per jaar wa. Een oldtimer verzekeing gaat daat niet lukken ivm het aantal kilometers. Het wordt zo duur vanwege je leeftijd.Als ik die verander scheelt dat opeens 100 euro.Gewoon even goed zoeken...waarschijnlijk kan het nog wel goedkoper.all risk zal wel wat lastiger worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-09-2004 09:27 #70593 door
Beantwoord door in topic verzekering hulp gevraagd
Is het iets om het kenteken van je auto op naam van een (ouder) familielid te zetten? Vader, moeder, broer, zus?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-09-2004 13:36 #70592 door
Beantwoord door in topic verzekering hulp gevraagd
Bel/mail eens naar Dirk Wakker:www.wakkerassuranties.nl 0527 698099Misschien weet hij wat!Groet,Ron

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.