vrouwen ontwerpen nieuwe volvo

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-09-2004 09:32 #54251 door
Volvo presenteert morgen de eerste auto ooit die voor en door vrouwen ontwikkeld is. De Zweedse autofabrikant is vanaf december 2002 al bezig met de ontwikkeling van de 'Volvo YCC'. Een aantal vrouwen uit het gehele bedrijf werden voor het project geselecteerd.Uit onderzoek bleek dat vrouwelijke kopers andere accenten leggen. Zo vragen vrouwen slimme opbergmogelijkheden, gemakkelijke in- en uitstap, goed zicht rondom, parkeerassistentie en weinig onderhoud. De nieuwe wagen is dan ook voorzien van een aantal snufjes. Voor het gebruiksgemak heeft de YCC naar boven openklappende deuren en gaat de dorpel automatisch naar beneden bij het instappen. Tegelijk schuift de stoel naar achter en het stuur naar omhoog.Andere handigheden zijn parkeerassistentie en een persoonlijke rijhouding die wordt bewaard in een persoonlijke sleutel (zetel, pedalen en hoofdsteun zetten zich dan automatisch in de juiste stand). Ook nieuw, en door Volvo aangemeld voor patent, is wat de fabrikant ‘Ergovision’ noemt. Bij de dealer wordt je lichaam gescand en worden je specifieke proporties vertaald een ideale rijpositie die wordt opgeslagen in een persoonlijke sleutel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-09-2004 09:34 #70621 door
Beantwoord door in topic vrouwen ontwerpen nieuwe volvo
meer informatie op dit adres:http://www.motoring.co.za/index.php?fSectionId=751&fArticleId=364070

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-09-2004 17:00 #70620 door
Beantwoord door in topic vrouwen ontwerpen nieuwe volvo
Daar zou ik ook wel boodschappen in willen doen!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-09-2004 19:57 #70619 door
Beantwoord door in topic vrouwen ontwerpen nieuwe volvo
Seht gut aus....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-09-2004 21:30 #70618 door
Beantwoord door in topic vrouwen ontwerpen nieuwe volvo
Je zou inderdaad niet denken dat dit een door vrouwen vormgegeven auto is. Misschien heeft Volvo hier een "gouden ei" mee gevonden? <br>Maar hoe het ook zij, ik denk dat een auto waarvan de motorkap niet open kan niet iedereen (m/v) zal aanspreken...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-09-2004 13:07 #70617 door
Beantwoord door in topic vrouwen ontwerpen nieuwe volvo
Dat ben ik het met Lennard eens vwb de motorkap.Hoe heerlijk is het om bij de bijeenkomsten je motorkap open te trekken en je hebt gelijk 6 kerels boven je motorblok.Zelf moet je dan wel weglopen want de hoeveelheid commentaar die je dan krijgt, dat wil je niet horen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-09-2004 22:53 #70616 door
Beantwoord door in topic vrouwen ontwerpen nieuwe volvo
Ik zeg:lelijk! En in vergelijking met proto's van andere fabrikanten is het ontwerp niet erg vooruitstrevend."We learned that if you meet women's expectations, you exceed those for men" Mijn vriendin vindt dat een motor herrie maakt... ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.