vandalisme

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-10-2004 00:50 #54210 door
vandalisme is gemaakt door
Ja hoor vannochtend de lul. De chroomstrip van mn rechterdeur afgetrokken. Hij hing op half 7 met de ijzeren pinnen langs de lak. Kon wel janken...

Zijn er meer mensen die vandalisme hebben meegemaakt met hun oude volvo ?

En sja, de hamvraag... wat kan je er aan doen, helaas heb ik geen garagebox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-10-2004 09:39 #70786 door
Beantwoord door in topic vandalisme
<p>
Voor hetzelfde geld is eerdaags de complete auto verdwenen... Er is maar 1 oplossing: op zoek gaan naar een garagebox (of verhuizen naar een woning met een garage). Is beter voor je gemoedsrust en beter voor je auto. Als de wagen altijd buiten staat, zal een restauratie doorgaans veel eerder noodzakelijk zijn en wie zit daar nu op te wachten...?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-10-2004 15:34 #70785 door
Beantwoord door in topic vandalisme
Ach Bart,
<BR> Bij mij is twee jaar geleden de ama waaraan ik zo`n 200 uur las- en plaatwerk had besteed, bijna spuitklaar, door de buurtetterbakken gesloopt op het moment dat ie voor twee dagen buiten stond. Motorkap over het dak heen gebogen, ruiten allemaal kapot, gloednieuw schuifdakje eruit gerukt en tot overmaat van ramp daarna in de fik gezet.<BR>
Kortom, total-loss en ikke niet veel zin meer om de hobby voort te zetten.<BR>Het bloed kruipt echter waar het kan gaan, dus toch maar weer een andere Ama gekocht, en daar nog altijd heel blij mee. Verslaafd is verslaafd, nietwaar.... Kop op, er bestaan nu eenmaal randdebielen in dit land, laat je niet kisten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-10-2004 17:52 #70784 door
Beantwoord door in topic vandalisme
Bij mij is zes jaar geleden mijn net nieuw gespoten P1800 door vandalen over de gehele linker- en rechterzijkant bekrast. Verzekeringen doen ontzettend moeilijk en bij het opnieuw spuiten van delen (het geheel werd me te kostbaar en sommige krassen kon ik wegpoetsen) bleef ik kleurverschil zien. Soms kan vloeken opluchten! Mijn huidige P1800 staat ook weer buiten en ik zie het maar als risico van 'het vak'. Misschien had ik gewoon domme pech en blijf ik de rest van mijn leven bespaard van dit soort 'grappen'.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.