bonkend geluid onder de wagen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-10-2004 11:21 #54189 door
Hey, ik heb een raar kloppend bonkend geluid onder mn amazon als ik het gas loslaat, ik hoor het alleen tussen de 2500 en 1500 toeren, daarboven of onder is het weg.
Wat kan dit zijn ???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-10-2004 12:07 #70887 door
Beantwoord door in topic bonkend geluid onder de wagen
Eh, nou bijvoorbeeld: motorsteunen, versnellingsbaksteun, kruiskoppeling, bak of pook die het chassis raakt, uitlaat maakt contact, losse uitlaat, drijfstanglager, distributietandwielen, trillende dynamo, versleten versnellingsbak, iets los onder de motorkap, losliggende lading in de kofferbak, etc. etc. etc... <br>
Oke, beetje sarcastisch misschien maar ik vrees dat je een betere omschrijving moet geven...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-10-2004 12:36 #70886 door
Beantwoord door in topic bonkend geluid onder de wagen
Bart zou je een kleine toevoeging aan je naam willen geven? Ik heb voorheen gepost onder "bart" maar met twee wordt dat een beetje verwarrend... Ik heb er zelf al een V tje achter geplakt. Over de bonk, waar zit ie precies? Waarschijnlijk resonantie maar we hebben inderdaad meer info nodig!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-10-2004 11:29 #70885 door
Beantwoord door in topic bonkend geluid onder de wagen
Ik had zoiets ook, bij mij was het de uitlaat. Maar het kan dus van alles zijn...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-10-2004 19:48 #70884 door
Beantwoord door in topic bonkend geluid onder de wagen
Hey bedankt voor de "sarcastische" reacties haha.

En voor Bart V... sorry man, ik heet vijfhuizen, ehh.. heb jij opties ???

En sja, ik ga zaterdag naar de garage dus hoop dat het probleem omgelost wordt. Het rare is dat je het alleen bij een bepaald toerental hoort en het bonken zeg maar qua ritme gelijk afloopt met het toerental.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.