meeting vcoa gettysburg

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-10-2004 17:03 #54153 door
meeting vcoa gettysburg is gemaakt door
Beste forumgenoten,
Wellicht leuk om mee te genieten, tijdens mijn trip naar Canada/USA heb ik de meeting in Gettysburg bezocht.
Hun url is www.vcoa.com, een leuk verslag met foto's is op www.swedespeed.com
ga naar Volvo clubs, VCOA general forum en kijk onder East Coast Meet event wrapping. Hier vind je een foto van alle deelnemende auto's. Mijn vriend Cameron Price smaakte het genoegen om na onze trip van 1200 km de eerste prijs in PV/Amzon klassen te behalen in een ' 53 PV444

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-10-2004 19:16 #71023 door
Beantwoord door in topic meeting vcoa gettysburg
<p>
Kreeg al een enthousiast mailtje van Cam, het maakt de lange reis de moeite waard! Mocht je zelf ook sturen in die 444? <br>
Ik heb alle 144 foto's bekeken, het ziet er imposant uit allemaal, maar ik zag slechts 1 Katterug (plus een Duett). Waren er niet meer of lag dat aan de fotograaf...?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-10-2004 20:27 #71022 door
Beantwoord door in topic meeting vcoa gettysburg
Er waren 2 PV444 en een Duet, helaas niet meer.
Cam's wagen moest tegen de Amazons opboksen aangezien ze in dezelfde klasse zaten, er waren enkele mooie exemplaren bij zoals een groene 123GT, toch won hij de eerste prijs.
Ook het avondgebeuren was heel gezellig, zat aan tafel met Irv Gorden die vreemd genoeg geen prijs kreeg.
Hij heeft de Route 66 gereden om de West-coast meeting te bezoeken.
Tevens heeft hij mij foto's van de reis laten zien op z'n computer, grote delen ervan worden door Klaas en z'n tochtgenoten ook gereden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-10-2004 16:28 #71021 door
Beantwoord door in topic meeting vcoa gettysburg
Oh, ja ik mocht even sturen. Het is overigens best te doen in zo'n ouwe PV om 1100 km te rijden in een dag. Hetgeen de Amerikanen wel verbaasde.
55-60 miles is de top van de PV....
Gisteren het uitlaatspruitstuk van Cam's P 1200 Amazon vervangen en hij is dicht !!, ook een ritje naar Cornwall gemaakt om dit uit testen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-10-2004 20:24 #71020 door
Beantwoord door in topic meeting vcoa gettysburg
Cam en jij hebben het nodige om bij te praten op zo'n rit en terug.
Vrijdag ben ik eventjes naar het midden van Duitsland gereden, 360 km in iets meer dan 4 1/2 uren, viel me niet tegen voor de vrijdagmiddag, vanochtend ben ik binnen 3 1/2 uur teruggekomen, niet slecht voor een Amazon met standaard motorblok. Verbruik overigens 1 op 11 , maar wel op de 100 octaan benzine van Shell.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.