nederlands schrijven!!

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-10-2004 18:27 #54129 door
nederlands schrijven!! is gemaakt door
Zou iedereen Nederlands willen schrijven? Dus het liefst zonder taalfouten en met gebruikmaking van leestekens en hoofdletters? Lees het een keer over voor je op de knop "plaatsen" drukt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-10-2004 18:54 #71131 door
Beantwoord door in topic nederlands schrijven!!
Daarbij is het ook heel makkelijk om de HTML code (br) te gebruiken, waarbij je ( en ) vervangt door < >. <br>
Dit gebruik je om naar de volgende regel te gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-10-2004 19:13 #71130 door
Beantwoord door in topic nederlands schrijven!!
Als je toch niks beters hebt te doen dan achter je computer zitten, is het een kleine kunst de mensen "die minder zijn schrijven" dan in sleutelen te helpen. Deze sleutelaars helpen dan de “schrijvers” weer met hun "domme" vragen over techniek. Vriendelijke groet spel foutje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-10-2004 19:45 #71129 door
Beantwoord door in topic nederlands schrijven!!
Ron, volgens mij moet JIJ eerst nadenken wat je typt voordat je op "plaatsen" drukt. Je moet ALTIJD rekening houden met mensen die minder goed in Nederlands schrijven / lezen zijn, ook wel LEESBLIND oftewel DYSLECTISCH genoemd !!!!!! Bedankt voor je begrip dat je hebt voor deze mensen die met dit soort probleem kampen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-10-2004 20:14 #71128 door
Beantwoord door in topic nederlands schrijven!!
Jammer dat mensen die een negatieve opmerking plaatsen schuil gaan achter een vreemde term, en niet hun eigen naam plaatsen. Kom uit voor wat je vindt en zorg ervoor dat anderen een opmerking bij een naam/persoon kunnen plaatsen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-10-2004 20:21 #71127 door
Beantwoord door in topic nederlands schrijven!!
Mensen mensen mensen...... waar hebben we het hier over?? Zit ik op de website van afgestudeerde neerlandicussen (schrijf ik het goed??). Dit is naar mijn idee een onderwerp wat hier zeker niet aan de orde hoeft te komen. Ik krijg graag advies van mensen die veel van onze Volvo's weten en die niet weten wanneer je de "d" of de "t" moet gebruiken. Laten we iedereen in zijn of haar waarde laten en vooral niet over een spelfoutje van een ander gaan vallen.

Ik druk trouwens zonder na te lezen op "plaatsen".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-10-2004 20:25 #71126 door
Beantwoord door in topic nederlands schrijven!!
Been ik het mee eens Dries, dat het niet helemaal op zijn paats is hier, maar als er dan mensen anoniem gaan reageren moet ik mijn reactie ook even kwijt. Hoe was de proefrit dinsdag?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-10-2004 20:32 #71125 door
Beantwoord door in topic nederlands schrijven!!
Geweldig, de eigenaar heeft hem even losgetrokken. We reden binnen no time 250 op de teller..... Zelf ben ik niet verder gegaan dan 170..... Maar goed dit soort geklets hoort hier natuurlijk eigenlijk ook niet thuis...... Voor de andere lezers, ik ben een keer van mijn geloof afgestapt en heb in een Ferrari mogen sturen. Conclusie: Geef mij maar Volvo!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-10-2004 20:35 #71124 door
Beantwoord door in topic nederlands schrijven!!
Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla,
bla, bla, Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, Farce Majeur had het hier al over eind jaren zeventig.

Laten we het aub toch over onze hobby de VOLVO hebben. De een is beter in dit en de ander in dat, maar allemaal hebben we dezelfde hobby. Toch?
Dus let allemaal op jezelf en heb alleen commentaar op de problemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-10-2004 20:42 #71123 door
Beantwoord door in topic nederlands schrijven!!
Nu weet ik waarom ik steeds meer moeite heb om dit forum te blijven volgen en te antwoorden. Ik ben er niet voor dat een forum door moderators gecensureerd wordt, maar als ik zoal lees wat er - non-Volvo-related - de afgelopen dag op dit forum bijgekomen is, dan snap ik dat ze bestaan!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.