apk-steekproef 2

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-11-2004 20:40 #71393 door
apk-steekproef 2 is gemaakt door
ligt echt aan die RDW-keurmeester.
Hij kan je kenteken in hun systeem merken met een melding.(bron: RDW-keurmeester in de familie...) Is vermoedelijk onderdeel van hun beleid om het kwaliteitsniveau van de keuringen adhv dezelfde auto`s te blijven toetsen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-11-2004 22:07 #54078 door
Beantwoord door in topic apk-steekproef 2
Vandaag, net als vorig jaar, wederom goedgekeurd met wederom een RDW steekproef.
Maar nu was het verhaal wel erg sterk: ik ben gewisseld van keurder en garage omdat ik de vorige keurmeester niet goed vond. Twee jaar achtereen moest ik hem wijzen op fouten in zijn afkeuring en werd mijn ama alsnog goedgekeurd.
Dit jaar dus een andere garage, toch weer steekproef. Komt de RDW keurmeester binnen ... blijkt het dezelfde vent te zijn die de afgelopen 2 jaar mijn ama (bijna niet) goedgekeurd had. Hij herkende mij én mijn auto ... en keurde goed.
Flesje wijn voor wie een sterker verhaal heeft met de RDW.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-11-2004 22:12 #71392 door
Beantwoord door in topic apk-steekproef 2
Leuk verhaal, maar uitermate onwaarschijnlijk. Dat zou betekenen dat een aantal autobezitters constant het haasje is om de RDW de kans te geven het kwaliteitsniveau te blijven toetsen. En dat dan ook nog eens met een klassieker?

Overigens gaat de vlieger in dit geval zeker niet op aangezien "mijn" keurmeester de vorige twee jaar nog gewoon als keurmeester werkte, en nu in dienst is als RDW keurmeester. Beide posities zijn niet te combineren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.