trouwen in een katterug
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2004 16:43 #54074
door
trouwen in een katterug is gemaakt door
Mijn prachtige bruid Gonda en ik willen dolgraag trouwen in een Katterug. Mijn vader had er vroeger een. Ik heb me als kleine jongen al voorgenomen te trouwen in zo'n 544. Nu ben ik er dus op zoek naar eentje, liefst een zwarte. Ik weet, dat die nauwelijks voorkomen in Nederland, dus een andere kleur is ook goed. Wie zou mij zijn Katterug een dagje tegen een redelijke vergoeding willen uitlenen? het zou zo ontzettend veel voor me betekenen...Ik wil wel graag zelf rijden, natuurlijk. Oh ja, we trouwen op 10 december in Dussen (Noord-Brabant). Mail me!
Groetjes,
Richard Ansems
Groetjes,
Richard Ansems
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2004 17:42 #71411
door
Beantwoord door in topic trouwen in een katterug
kan je niet aan een katterug helpen, maar als je even op internet kijkt bij trouwauto- of klassieker verhuur etc. kom je katteruggen tegen; let er wel op dat als een particulier zijn auto tegen vergoeding uitleent veel verzekeraars dat niet dekken; succes en een prachtige trouwdag toegewenst
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2004 20:46 #71410
door
Bel eens met Arold van Bergeijk. Die heeft een hele mooie Katterug, maar ook een originele two-tone amazon. Hij rijdt wel vaker trouwerijen met zijn auto's. Mail mij maar even voor het nummer: info@volvo-klassiekers.nl
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2004 12:17 #71409
door
hoi
ik weet een zwarte katterug te staan
ik denk dat ik als chauffeur wel mag rijden
maar wat is een redelijk vergoeding
groet paul
ik weet een zwarte katterug te staan
ik denk dat ik als chauffeur wel mag rijden
maar wat is een redelijk vergoeding
groet paul