model van een amazon combi

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-11-2004 14:53 #54055 door
model van een amazon combi is gemaakt door
Dag allemaal,

Al jaren ben ik op zoek naar een mooi model van een Amazon Combi, liefst in de kleur 99.
Ik heb wel een klein model gevonden, maar ik ben op zoek naar iets groters.
Heeft iemand zoiets en wil je ervan af of weet je ergens zoiets te koop.
Let me know ....

Groeten,

Hans

www.swellengrebel.info

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-11-2004 15:14 #71505 door
Beantwoord door in topic model van een amazon combi
Ik weet niet naar welke maat je zoekt, maar kijk eens op e-bay. Daar staat artikelnummer 6935772863.
Laat ik ook eens proberen te linken: cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd...ageName=STRK:MEWA:IT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-11-2004 15:16 #71504 door
Beantwoord door in topic model van een amazon combi
De link werkt met knippen en plakken!

Wel een beetje veel geld voor speelgoed, vind ik. Maar ja, wij jongens zijn net kinderen ... alleen het speelgoed is zo duur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-11-2004 15:51 #71503 door
Beantwoord door in topic model van een amazon combi
Ach , ik vind het wel meevallen. Ik kocht laatst een prachtig model van een katterug (ik geloof 1:24) voor 35 euro. Daar stond die Combi van e-bay voor 45 euro. Ik ben niet zo thuis in die model wereld, maar de prijs hangt niet samen met hoe mooi het model is. Er zijn ook vrij slechte, maar peperdure modellen. Duur, omdat ze handgemaakt zijn.
Maar er moet toch meer zijn op model gebied. Of meer GEWEEST zijn? Misschien wel bouwdozen ook?

Groeten,

Hans

www.swellengrebel.info

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-11-2004 18:07 #71502 door
Beantwoord door in topic model van een amazon combi
Zeer recent is het model in schaal 1:87 (HO) van Brekina en in schaal 1:43 van Minichamps. Een jaar of 20/25 geleden waren er ook handgemaakte modellen van de firma Bumper (NL) , die heb ik edoch niet recent aangeboden gezien.
Als je een bestaand model wilt laten customizen, dan betaal je uiteraard voor de arbeidsuren, zo heb ik eens een replica laten maken van mijn 1962 Amazon Sedan door Robbedie in Zweden ( via Jos Willems). De specifieke details zoals grille,koffergreep en wieldoppen kloppen nu, een model zoals je niet zomaar in de winkel kunt kopen. Kleur, nummerbord, mistlamp en whitewalls zijn onbeduidende maar voor mij belangrijke details waarvoor uiteraard betaald moet worden. verder is er nog Max Steinberg uit Wuppertal, Duitsland. Max heeft veel modellen in de verkoop en kan ook naar wens bouwen. Zijn gegevens moet ik ergens opzoeken, heb ik nu geen tijd voor, kom ik later op terug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-11-2004 18:55 #71501 door
Beantwoord door in topic model van een amazon combi
mdsteinberg@t-online.de , ik denk, maar weet niet zeker dat Herr Steinberg alleen maar duits spreekt, aangezien dat voor mij geen probleem is, heb ik nooit in een andere taal geprobeert te communiceren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-11-2004 19:58 #71500 door
Beantwoord door in topic model van een amazon combi
Ik zoek al een tijdje naar de amazon combi modellen. Van de school 1 op 44 bestaan er california witte en donkerblauwe (kleur 96) van het merk minichamps. (30 euro, o.a. nordicar) De brekina 1/87 is gewoon leuk om erbij te hebben voor 10 euro. Onlangs op de volvobeurs kocht ik een 1/87 exemplaar in tin gegoten, ook heel leuk. Grote exemplaren heb ik eigenlijk nog niet gezien. Van de katterug is er een hele mooie voor 35 euro, en ook van de p1800es is er een hele mooie grote voor 55 euro. Helaas wacht ik al heel lang op de amazon combi in het groot.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-11-2004 20:23 #71499 door
Beantwoord door in topic model van een amazon combi
Die Minichamps op ebay. Is dat nou wat? Klopt dat een beetje? Zitten de spiegeltjes juist, zijn de sierstrippen niet veel te dik enzo?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-11-2004 20:28 #71498 door
Beantwoord door in topic model van een amazon combi
Ja, die minichamps is een heel mooi exemplaar voor een nette prijs van rond de 30 euro. Zoals ik al zei, hij is er ook in donkerblauw (kleur 96), al zie je die weinig, maar nordicar in heerhugowaard heeft ze wel staan. Daar zijn ze bij mijn weten 30 euro. Dus denk erom dat je niet meer betaald op ebay, daar komt nog verzending overheen, en dan moet je nog beschadiging afwachten. Zit het plexiglas doosje daar trouwens wel bij?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-11-2004 21:43 #71497 door
Beantwoord door in topic model van een amazon combi
Kijk maar bij de andere exemplaren van dezelfde verkoper via de eerder gegeven link. Er staat een blauwe bij. Totaal inclusief verzendkosten kom je helaas toch wel op 40€, maar nieuw met doosje!
Kan iemand me dan uitleggen waarom dat doosje zo belangrijk is, dat zou ik direct weggooien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.