onbeschaafde reacties

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-11-2004 14:10 #54018 door
onbeschaafde reacties is gemaakt door
Ik werd vandaag hoogst onaangenaam getroffen door een reactie van een zekere Eric.Zie "geluid uit versnellingsbak"26 november van Lex vander Meer.Deze Eric,die overigens niet eens zijn achternaam vermeldt,meent dat ik er geen verstand van heb en me maar beter met mijn 340 kan bezighouden.Nu,ik bezit in het geheel geen 340 en als hij aan mijn deskundigheid twijfelt,moet hij maar eens naar een aantal klassiekers van mij komen kijken (waaronder 3 volvos die een eerste plaats op een concours hebben gekregen). Bovendien ben ik monteur bij scandcar volvo klassiekers en zo zou het bedrijf van mijn baas ook nog in discrediet kunnen worden gebracht!!!Gelukkig weet ik,dat ik door vele anderen wordt gewaardeerd vanwege mijn kennis en hulpvaardigheid.Zo heb ik gisteren inBelgië tijdens de classic ralley Memorial Gilbert Staepelaere nog een auto gerepareeerd, die daarvoor aanvankelijk niet door de technische keuring kwam .Dat we hierdoor met gitzwarte handen zelf in tijdnood kwamen mag duidelijk zijn.Ik hoef mezelf hiervoor niet op de borst te slaan,want dit soort dingen doe je gewoon als je een gezamenlijke hobby hebt. Het kan natuurlijk zo zijn ,dat er een persoonsverwisseling heeft plaatsgevonden,maar dat neemt niet weg,dat dan een ander ernstig wordt beledigd. Het is de bedoeling van dit forum,dat er op een aardige manier wat van elkeer wordt geleerd. Een paar weken geleden had een zekere Ron,die kennelijk ook al geen achternaam heeft,kritiek op het gebruik van de Nederlandse taal van een aantal hulpvaardige vragenbeantwoorders.Er zijn nu eenmaal mensen die wel veel van autos afweten,maar minder goed in taal zijn.We moeten elkaar in onze waarde laten,want anders leidt het er nog toe,dat de hierboven genoemde groep mensen haar kennis in het vervolg niet meer durft over te brengen en dat zou erg jammer zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-11-2004 14:25 #71706 door
Beantwoord door in topic onbeschaafde reacties
Waarvan acte!! Jouw bijdragen wil ik niet missen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-11-2004 15:31 #71705 door
Beantwoord door in topic onbeschaafde reacties
helaas zijn er altijd mensen die hun frustratie of kinnesinne op iets of iemand moeten afreageren; een forum is dan een ideale plek om dat anoniem te doen; afgezien van de vraag of jij niet met iemand anders verward wordt, probeer er boven te blijven staan en ga vooral door met je gewaardeerde bijdragen aan dit forum!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-11-2004 17:20 #71704 door
Beantwoord door in topic onbeschaafde reacties
Ik blijf me verbazen over het onophoudend hoge niveau van dit forum. Naast de inhoud is alleen al de afwezigheid van gescheld, vuilbekkerij en inhoudsloze "humor" een verandeming. Houden zo jongens (en een enkel meisje) ! Niek, bedankt voor je goede bijdragen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-11-2004 19:10 #71703 door
Beantwoord door in topic onbeschaafde reacties
Ik sluit me helemaal aan bij de reaktie van Michiel. Enkele maanden geleden ben ik gewezen op dit forum, en sta ook (nog steeds) verbaasd over het hoge niveau. Technische informatie wordt door dit medium zeker verspreidt en in dank (door mij en denk meerdere personen) afgenomen met als resultaat dat mijn Amazon van 'roestbak' is omgetoverd in een beeldschone amazone. Niek en anderen bedankt voor jullie zeer bruikbare adviesen.

Remy

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-11-2004 23:37 #71702 door
Beantwoord door in topic onbeschaafde reacties
De kennis die gedeeld wordt op dit forum heeft mij al verscheidene keren geholpen, waarvoor dank. Als ´Eric´ een vent is geeft hij uitleg waarom hij zo reageert en mogelijk ook een gepast excuus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-11-2004 10:44 #71701 door
Beantwoord door in topic onbeschaafde reacties
Dag Niek, als jongbakken amazon rijder moet ik nog kennismaken met de wereld van de volvo liefhebbers. waar ik geen weet van had, maar wat ik super vindt, is het bestaan van dit forum. geweldig hoe iedereen elkaar helpt bij allerlei vragen en het geven van adviezen. ik heb mijn voordeel er al vele keren mee gedaan en hoop hier nog lang van ieders deskundigheid gebruik te mogen maken. groet, ben dubois.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-11-2004 12:38 #71700 door
Beantwoord door in topic onbeschaafde reacties
Amen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-11-2004 20:55 #71699 door
Beantwoord door in topic onbeschaafde reacties
Ongelooflijk hoe iemand durft! Ik heb veel aan het forum. De enige remedie is om Eric in het vervolg links te laten liggen en geen vragen van hem meer te beantwoorden.
Succes Niek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-11-2004 13:32 #71698 door
Beantwoord door in topic onbeschaafde reacties
Mooi stuk. Toch denk ik dat de leesbaarheid van sommige topics verbeterd kan worden. Dat heeft niet zozeer iets met spelling te maken, als wel met interpunctie. Gewoon af en toe een punt zetten en een spatie + hoofdletter. Dan lezen die bijdragen wellicht iets makkelijker. Desalniettemin heb ik liever een nuttige maar " rommelige" bijdrage dan een correct gespeld maar inhoudsloos antwoord. Dit forum is natuurlijk een prachtplaats voor elke Volvo liefhebber, een smeltkroes die alle persoonlijkheden met dezelfde passie toch homogeen maakt in een opzicht: de liefde voor die magnifieke Volvo's! Houden zo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.