amazone te huur gevraagd

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-12-2004 18:50 #53949 door
amazone te huur gevraagd is gemaakt door
Hallo, op 8 april 2005 stappen mijn vriendin en ik in het huwelijksbootje. Om ons deze dag stijlvol te verplaatsen, zijn wij op zoek naar een Volvo Amazone. Indien u interesse heeft uw Amazone voor dergelijke doeleinden te verhuren, dan hoor ik dat graag!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-12-2004 19:18 #72107 door
Beantwoord door in topic amazone te huur gevraagd
Waar gaat de voorkeur naar uit.Zelf rijden of door de eigenaar gereden worden.? moet het een 2 deurs of 4 deurs amazon zijn of een mooie stationcar.Is er voorkeur voor een bepaalde kleur?Waar vindt de bruiloft plaats?Heb je er één nodig of ook voor de gasten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-12-2004 21:01 #72106 door
Beantwoord door in topic amazone te huur gevraagd
Hallo Harro en ...
Ik ben fotograaf van beroep en in het bezit van een rode amazon die ik eerder hiervoor al stijlvol heb laten gebruiken.Ik kan een foto mailen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-12-2004 00:17 #72105 door
Beantwoord door in topic amazone te huur gevraagd
hoi harro,
er is altijd over te praten; één voorwaarde; in de buurt van 't westland, over de prijs praten we wel. de Amazon is donkerblauw en is een 2 deurs; maar wat zoek jij??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-01-2005 17:36 #72104 door
Beantwoord door in topic amazone te huur gevraagd
Beste Niek,

Onze voorkeur gaat uit naar zelf rijden. Liefst een 2-deurs. De bruiloft vindt plaats in de Betuwe, alle bestemmingen liggen dicht bij elkaar. Voorkeur vor een kleur hebben we niet en we hebben er maar eentje nodig (alleen voor onszelf).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-01-2005 23:26 #72103 door
Beantwoord door in topic amazone te huur gevraagd
ik heb een donkergroene en een donkergrijze 2 deurs amazon.Beide in prachtige staat.Je kunt me bellen om te overleggen 06 24231515 of 013 5288749.Ik woon zoals je ziet in omgeving tilburg,dus niet ver van de betuwe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.