v44-forum nieuwe opmaak???

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2004 00:50 #53941 door
v44-forum nieuwe opmaak??? is gemaakt door
Hoi allemaal. Ik bekijk nu al ongeveer drie jaar lang iedere dag wel eventjes op dit forum of er wat te leren valt van de vragen en antwoorden natuurlijk. Dat ik er al heel wat van heb opgestoken staat als een paal boven water.Maar wie is het mij eens dat er toch jammer genoeg met regelmaat dezelfde vragen gesteld worden op dit forum. Schijnbaar wordt het verrekijkertje snel over het hoofd gezien. Zijn we niet aan 'n andere opmaak toe? Heb natuurlijk gemakkelijk praten ik heb er geen werk aan. Wie weet wat dit brengt!!! Groetjes Wiet en morgen kijk weer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2004 00:59 #72172 door
Beantwoord door in topic v44-forum nieuwe opmaak???
Op de nieuwe website is er een heel mooi andere opzet van het forum. Wanneer de nieuwe volledig online komt weet ik niet, er waren nog enkele stroeve punten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2004 01:04 #72171 door
Beantwoord door in topic v44-forum nieuwe opmaak???
Mmmm, ja is mij ook opgevallen.
Toch heb ik er geen moeite mee om mensen op dit feit te wijzen en de verrekijker uit te leggen.
Wat bedoel je met "andere opmaak".
Met name WAT zou jij veranderd willen zien ?
Het feit doet zich nl. voor dat er al een andere site in de maak is maar wellicht dat je hier een bijdrage aan kunt/wilt leveren

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2004 01:27 #72170 door
Beantwoord door in topic v44-forum nieuwe opmaak???
Beste Ed. Helemaal kun je dezelfde vragen natuurlijk niet voorkomen. Maar je geeft zelf aan dat je er geen moeite mee hebt om de bezoeker van het forum uit te leggen hoe deze site werkt en dat is wat ik bedoel, dit moet eigenlijk overbodig zijn. Over het kunnen en willen pas ik. De mensen die met deze site bezig zijn hebben er zeer zeker meer verstand van dan mij. Mijn bedoeling was het om 'n balletje op te gooien en wie weet wat er voor iets goeds uitkomt. Of niet soms? Zie mijn bericht a.u.b. niet als kritiek op deze site.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2004 09:14 #72169 door
Beantwoord door in topic v44-forum nieuwe opmaak???
ik bekijk naast dit forum ook dagelijks het forum van www.volvo700vereniging.nl . Die opzet vind ik overzichtelijker dan onze huidige opzet; natuurlijk weten we nog niet hoe en wanneer het nieuwe forum v44 zal bevallen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2004 09:20 #72168 door
Beantwoord door in topic v44-forum nieuwe opmaak???
Begrijp mij goed, ik hoop mensen te stimuleren hardop mee te denken en een positieve bijdrage te leveren aan de opzet.
Ook aardig is eens te kijken op de swedespeed site. Komt nog niet echt op gang voor de klassiekers maar is volgens het principe van de Volvo Owners club met een aparte lijn voor ieder model de Volvo Clubs.
Tevens een algemeen en technisch deel.
Je hoeft niet persé lid te zijn maar dat mag wel en dan ben je herkenbaar aan een ikoontje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2004 09:22 #72167 door
Beantwoord door in topic v44-forum nieuwe opmaak???
Oh ja de url is forums.swedespeed.com

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2004 12:05 #72166 door
Beantwoord door in topic v44-forum nieuwe opmaak???
Het huidge forum werkt wat mij betreft prima. inderdaad hebben mensen de eerste keer soms de "verrekijker" niet in de gaten, dus zou er misschien een soort help knop toegevoegd kunnen worden. Verder is het enige minpuntje dat ik kan bedenken het feit dat als je met de verrekijker zoekt en vervolgens bladert door de resultaten, je niet eenvoudig terug kan naar de gevonden resultaten, maar altijd naar de openingspagina van het forum terugspringt...... Nieuwe layout met opdeling in categorien vind ik minder geslaagd : vaak valt een bepaald onderwerp in meerdere categorien, met als gevolg dat je je het leplaz..us. zoekt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2004 12:56 #72165 door
Beantwoord door in topic v44-forum nieuwe opmaak???
Een aantal weken, maanden geleden is er ook al ook al gediscussieerd over het beroemde verrekijkertje. Eerst maar even het verrekijkertje gebruiken dan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2004 13:18 #72164 door
Beantwoord door in topic v44-forum nieuwe opmaak???
Zowel voor een beginnende Amazon rijder als een ervaren Amazon rijder is het verrect nuttig en handig dat middels dit Forum de techniek en al die aanverwante soorten vragen worden gesteld. Je steekt er altijd wat van op en je kunt je antwoorden uitprinten en bewaren voor het geval dat...
Wat mij betreft mag het op deze manier doorgaan en als je toevallig de zelfde vraag tegenkomt en je weet al de oplossing dat sla je die gewoon over, en voor de gene die de vraag hebt gesteld is het antwoord van belang. En of de site nu in een modern "jasje" moet worden gestoken is eigenlijk van een ondergeschikt belang.
Misschien zou je aaneen data base kunnen denken waar al de vragen zijn/worden opgeslagen maar dan wel bij V-44 ver.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.