paardenhaar
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-12-2004 13:37 #53919
door
paardenhaar is gemaakt door
Ik heb die paardenharen matten maar eens uit mijn amazon verwijderd. Houdt me teveel vocht vast ... een recente lekkage van mijn verwarming heeft de doorslag gegeven. Helaas ligt de bovenmat nu nogal heen en weer te draaien op de dreunplaat eronder. Weet er iemand een alternatief voor de de paardenharen matten?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-12-2004 14:21 #72321
door
Beantwoord door in topic paardenhaar
Ik heb dunne kurklaag(koop je per rol) onder de mat. Het dempt geweldig en schuift niet.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-12-2004 21:09 #72320
door
In mijn 142 liggen kokosmatten (je weet wel, die waarop je je voeten veegt voor de deur). Het is helemaal geen gek gezicht en nog buitengewoon praktisch ook.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-12-2004 22:05 #72319
door
Bij koeltechnische instalaties gebruiken ze zwart isolatiemateriaal voor koelleidingen en afsluiters en verdeelblokken. Neemt geen vocht op. Is denk ik wel duur in aanschaf. Maar wel goede resultaten.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-12-2004 09:45 #72318
door
Die kokosmatten doet me denken aan dat liedje van Shania Twain: That don't impress me much: You're one of those guys who likes to shine his machine
You make me take off my shoes before you let me get in
I can't believe you kiss your car good night
C'mon baby tell me -- you must be jokin', right!
Toch wel een goed idee Koert, ik heb laatst inderdaad staan kijken bij die matten.
You make me take off my shoes before you let me get in
I can't believe you kiss your car good night
C'mon baby tell me -- you must be jokin', right!
Toch wel een goed idee Koert, ik heb laatst inderdaad staan kijken bij die matten.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-12-2004 09:49 #72317
door
Mijn voorkeur, van laag naar hoog: kokos, kurk, rubber. Waarschijnlijk in dezelfde volgorde van makkelijk naar moeilijk verkrijgbaar.
Dank mannen, ik zal eens rond gaan kijken, een kijken of ik de vrouwen dan kan imponeren.
Dank mannen, ik zal eens rond gaan kijken, een kijken of ik de vrouwen dan kan imponeren.