lid in 2005

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-01-2005 15:31 #53893 door
lid in 2005 is gemaakt door
Ik ben pas sinds april 2004 lid van de v44 vereniging, dus ik had nog even een vraag: Is het ook nog steeds de traditie dat de vereniging zo`n mooie volvo kalender uitbrengt? Ik kan er altijd zeer van genieten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-01-2005 18:23 #72466 door
Beantwoord door in topic lid in 2005
In het laatste VCM (blz. 1) staat dat de kalender wat later komt; dus nog even geduld!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-01-2005 20:08 #72465 door
Beantwoord door in topic lid in 2005
Sorry, als ik de VCM door de bus krijg, en dan ook nog in de vakantie, begin ik gelijk op pagina 6 te lezen bij: Van het bestuur. Ook sorry voor de adverteerders in het begin dan!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-01-2005 20:37 #72464 door
Beantwoord door in topic lid in 2005
ik behoor tot diegenen die geen plek hebben ( maken ) voor een kalender, welke dan ook. Ik bekijk hem meestal even en vaak zit hij diezelfde dag al in het ronde archief. Zonde van de inspanning en de kosten.
Als lid van de duitse Volvoclub heb ik dit jaar een boek ontvangen met allerlei afstel- en andere gegevens van ons soort auto's. Zo'n present heeft voor eeuwig een plek in mijn boekenkast. De komende jaren zal het nieuwjaarsgeschenk weer iets kleins zijn zoals een set ansichtkaarten of zo, de kosten komen tenslotte uit de lengte of uit de breedte. Misschien is zoiets een idee voor de toekomst?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-01-2005 20:14 #72463 door
Beantwoord door in topic lid in 2005
Ik ben het dit keer met Siang eens, er wordt erg veel geld voor de kalender uitgegeven.
Misschien kan het bestuur eens iets blijvends bedenken.
Bij mij verdwijnt hij ook tussen het oud papier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-01-2005 20:24 #72462 door
Beantwoord door in topic lid in 2005
Tsja, maar iedereen heeft al boeken van haynes of dat soort dingen, velen hebben ook al de cd-rom van de vereniging met onderdelenboeken en alles erop. Bij aanvang van je lidmaatschap krijg je al een heel mooi boek met allemaal artikelen over de auto`s die bij de vereniging horen. <br> Ik ben altijd zeer tevreden met een mooie kalender, en mensen die er op voorhand al vanaf willen: ik wil wel een extra exemplaar om foto`s uit te halen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-01-2005 22:41 #72461 door
Beantwoord door in topic lid in 2005
@ Johanne: het is lang geleden dat ik een reactie zag van het schone geslacht, het doet me deugd te merken dat niet alleen jongetjes dit forum lezen. En tja, in de loop van de tijd dat ik een Amazon bezit - nu 33 jaar - heb ik de nodige boeken en snuisterijen verzameld. Slechts één ding niet: juist ja, kalenders. Ach, je kan het niet altijd iedereen naar de zin maken, ik probeer op deze wijze de gedachten los te maken voor alternatieven waarvan ik enkele voorbeelden heb gegeven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.