verzekering

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2005 20:32 #53836 door
verzekering is gemaakt door
Heeft iemand ervaring met 'De Stad Rotterdam'.
Met name kleine lettertjes of negatieve schadeafhandelingservaring? Ik kan mijn combi daar verzekeren (via Zijl Zuidlaren) allrisk, en 10.000 km. Kosten; €73,- WA, AllRisk:+2,25 % taxatiewaarde. Zijn dat normale prijzen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2005 22:25 #72743 door
Beantwoord door in topic verzekering
Ik was pas 2 weken verzekerd bij de Stad Rotterdam en kreeg een schade van 600 euro. De afhandeling is vlot verlopen.De premie n.m.m. zeer redelijk

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2005 00:38 #72742 door
Ook ik ben bij de Stad en het eenmaal schade gehad. Vlot afgewikkeld en geen problemen. Premie redelijk gezien het aantal km dat ik rijd.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2005 10:47 #72741 door
Ik ben sinds juli 2004 bij de Stad Rotterdam. Het was voormij de geschiktste verzerkering 10.000 km per jaar en geen problemen met het dagelijkse gebruik van ijn Amazon. Ik echter gelukkig nog geen schade gehad dus ken hun afwikkeling nog niet. gr.Ben

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2006 20:45 #72740 door
Heeft er iemand hier nog iets aan toe te voegen? Ervaring met deze maatschappij? Heeft de topicstarter de verzekering ondertussen (naar tevredenheid) afgesloten? Ik denk er namelijk ook over om de 10.000 km oldtimer verzekering via Zijl Assuratien af te sluiten.
GIO valt voor mij af. Ten eerste hanteren zij een minimum leeftijd (ik ben 23) en ten tweede zijn sommige verhalen op dit forum niet zo positief.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD