wasstraat of handwasje
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-02-2005 21:46 #53751
door
wasstraat of handwasje is gemaakt door
Ik las in een ander onderwerp een stukje over bodemwas programmas die voor het zout op de wegen goed zijn ed, alleen ik hoor juist vaak dat de amazon TOTAAL niet geschikt is voor wasstraten ivm de vele chroomstrips en slecht sluitende kofferdeksels enzo...
WIE o WIE ??
WIE o WIE ??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-02-2005 21:53 #73225
door
Beantwoord door in topic wasstraat of handwasje
wat is er nou mooier dan de auto met de hand te wassen zeker de afgelopen dagen met die prachtige zon, zaterdag de combi gewassen en gisteren de sedan van mijn dochter, uurtje werk per auto en een perfect resultaat en er kan geen wasstraat tegen op, onze spiegels antennes en dergelijke zijn er gewoon niet geschikt voor.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-02-2005 21:59 #73224
door
maar ja... een bodemwas programma in de wasstraat kan nou eenmaal niet zonder de rest en met de spons kom je zo lastig bij de onderkant haha
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2005 00:54 #73223
door
Daar heb je de gazonsproeier voor ,even 10 minuten voor en achteruit eroverheen rijden en schoon is je onderkantje
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2005 08:24 #73222
door
Ik druk hem wel gewoon door de wasstraat. Een antenne heb ik intern en van problemen met de spiegels heb ik nooit wat gemerkt, ze staan (in tegenstelling tot mijn vorige auto) bijna altijd nog in de goede stand. Je zal in theorie een kans hebben op beschadigingen, maar ik heb er nooit wat van gemerkt. Het risico dat aangekoekte pekel geeft, is naar mijn idee groter. Heeft ook met luiigheid te maken, want elke week met de hand, dat gaat hier nooit gebeuren. En ik moet zeggen dat ik het wel een prettig idee vind om 'm in een wolk dampende hot-wax te zien verdwijnen. Of dat echt effect heeft weet ik niet.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2005 14:18 #73221
door
Ik moet wel eerlijk zeggen dat toen ik de eerste keer de wasstraat in reed vergeten was mijn antenne in te drukken die brak ook spontaan af. Nu heb ik een mooie aan de binnenkant tegen mijn ruit (achter de spiegel) geplakt.
Als de strips op de deuren goed strak zitten is dit voor de wasstraat geen probleem. Ook dit is wel eens fout gegaan.
Mijn advies gewoon proberen en eventueel blijf je bij de noodknop staan.
Niet van dat benauwde mannen!!
Als de strips op de deuren goed strak zitten is dit voor de wasstraat geen probleem. Ook dit is wel eens fout gegaan.
Mijn advies gewoon proberen en eventueel blijf je bij de noodknop staan.
Niet van dat benauwde mannen!!