documentatie gezocht

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2005 23:33 #53687 door
documentatie gezocht is gemaakt door
Binnenkort ben ik trotse eigenaar van een compleet gerestaureerde Amazon uit 1967. Ik ben op internet op zoek gegaan naar instructieboekjes, onderhoudshandleidingen etc. Ik ben er achter gekomen dat er weinig documentatie te vinden is (of ik zoek verkeerd). Ik heb wel het boek van Haynes, maar dat vind ik toch behoorlijk technisch, ook omdat het in het Engels is. Is er iemand die mij kan helpen aan documentatie, bijvoorbeeld een vraagbaak, of die weet waar ik dit zou kunnen bestellen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2005 00:49 #73551 door
Beantwoord door in topic documentatie gezocht
Als je lid bent van de club, kan je terecht bij de clubartikelen. Maar misschien heeft Ernst Kasteleijn uit Loosdrecht nog wat te koop. www.volvomuseum.com

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2005 19:45 #73550 door
Zoek je wel goed? Als er over EEN auto veel dokumentatie te vinden is dan is het wel de Volvo Amazon. Een van de redenen waarom ik er ook een (zelfs 2) gekocht heb.
Als je lid bent van de V44 vereniging dan kan je een CD bestellen die uit zijn voegen barst van informatie. In alle talen!
Voor vraagbaken kan je eens op marktplaats.nl kijken. Daar wordt regelmatig van alles aangeboden.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2005 22:48 #73549 door
Lid word ik zeker als ik de auto straks in mijn bezit heb. Als ik het goed begrepen heb krijg je bij een lidmaatschap een handboek, dus das alvast een begin. Marktplaats en Ebay heb ik aardig doorgespit, maar ben vooralsnog niks tegengekomen.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-03-2005 05:55 #73548 door
hoi

ik heb hier wel documentatie van de volvo amazon bel me even 0485 515084

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD