verzekering 144
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-03-2005 09:34 #73687
door
Beantwoord door in topic verzekering 144
Probeer (schriftelijk) af te spreken dat tot dat de auto is getaxeerd de verkoopprijs als taxatieprijs geldt. NB. mondelinge afspraken zijn eenvoudig per fax te bevestigen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-03-2005 09:36 #73686
door
Gewoon bellen met GIO; zij kunnen je vertellen wat ze nodig hebben om je WA direct in te laten gaan. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Zodra je de basisgegevens van de auto hebt doorgegeven, ben je in principe verzekerd en kun je de weg op.
Wat er wel zal gebeuren is dat je in eerste instantie de volle mep ex. no-claim betaalt. Dit wordt enkele weken na het afsluiten van de verzekering afgeschreven.
Van je huidige verzekering krijg je een no-claim bewijs nadat je de huidige verzekering hebt opgezegd. Het orgineel moet je weer opsturen naar GIO; die zorgen voor een refund van de teveel betaalde premie.
Ik heb er mijn 144 verzekerd als 1e auto voor 20k km per jaar (vorige auto was ook een golfje
. Ik zit geloof ik op 160 euro per jaar met 6 schadevrije jaren (ik rij nog niet zo lang
.
Succes!
Wat er wel zal gebeuren is dat je in eerste instantie de volle mep ex. no-claim betaalt. Dit wordt enkele weken na het afsluiten van de verzekering afgeschreven.
Van je huidige verzekering krijg je een no-claim bewijs nadat je de huidige verzekering hebt opgezegd. Het orgineel moet je weer opsturen naar GIO; die zorgen voor een refund van de teveel betaalde premie.
Ik heb er mijn 144 verzekerd als 1e auto voor 20k km per jaar (vorige auto was ook een golfje
Succes!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2005 20:04 #73685
door
Ben wel benieuwd hoe het is afgelopen eigenlijk. Heb je die wagen nog gekocht? Hij staat zo te zien nog wel op de site...
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2005 00:08 #73684
door
vooralsnog niet gekocht. geen tijd gehad om naar diep friesland te rijden en de wagen te testen. wel hier en daar rondgekeken en gevraagd naar verzekeringen. de beste verkoper gemaild met de vraag of de dingen voor de APK reeds gebeurd zijn. want alleen met nieuwe APK koop ik hem...
geen antwoord gehad nog. volgende week hoop ik tijd te hebben hiervoor.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2005 16:06 #73683
door