vraagje aan gert vegter
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-03-2005 20:10 #53652
door
vraagje aan gert vegter is gemaakt door
Ik zag op de geocities cite dat jouw auto een rembekrachtiger heeft en dus ook schijfremmen.
Hoe heb je het opgelost met de onderste bout voor de schokbreker? Ik heb nu een mogelijkheid uit: onderste bout doorslijpen en krom laten lassen, en de bout via een tussne plaatje naarachteren en omhoog laten verplaatsen. Om op deze manier weer voldoende draaicircel te krijgen. Uiteraard zit de schobreker aan de voorkant en niet meer aan de achterkant van de fusee.
Ik ben benieuwd
Hoe heb je het opgelost met de onderste bout voor de schokbreker? Ik heb nu een mogelijkheid uit: onderste bout doorslijpen en krom laten lassen, en de bout via een tussne plaatje naarachteren en omhoog laten verplaatsen. Om op deze manier weer voldoende draaicircel te krijgen. Uiteraard zit de schobreker aan de voorkant en niet meer aan de achterkant van de fusee.
Ik ben benieuwd
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-03-2005 22:26 #73719
door
Beantwoord door in topic vraagje aan gert vegter
<p>
Frans, het probleem wat je schetst is bekend. Tot mijn verbazing echter deed het zich bij mijn 444 niet voor. Dwz ik kon gewoon de schokbrekers verplaatsen van achter de fusee naar voor de fusee met gebruikmaking van dezelfde (nou ja, wel nieuwe dus) bevestigingsbouten, zonder dat de onderste bout aanloopt bij welke stuuruitslag ook. Of dit te maken heeft met verschillen tussen 544 en 444, of met verschillen tussen bepaalde bouwjaren van de 444 (de mijne is van 1952) is mij (nog) niet bekend. De onderdelen-cd-rom biedt in elk geval geen uitsluitsel. <br>
Voor wat betreft de oplossing van het probleem in jouw geval kan ik je alleen maar naar de volgende site verwijzen: www.pv-klubben.org/PV-Entusiasten/e_2_99_discs.htm
Frans, het probleem wat je schetst is bekend. Tot mijn verbazing echter deed het zich bij mijn 444 niet voor. Dwz ik kon gewoon de schokbrekers verplaatsen van achter de fusee naar voor de fusee met gebruikmaking van dezelfde (nou ja, wel nieuwe dus) bevestigingsbouten, zonder dat de onderste bout aanloopt bij welke stuuruitslag ook. Of dit te maken heeft met verschillen tussen 544 en 444, of met verschillen tussen bepaalde bouwjaren van de 444 (de mijne is van 1952) is mij (nog) niet bekend. De onderdelen-cd-rom biedt in elk geval geen uitsluitsel. <br>
Voor wat betreft de oplossing van het probleem in jouw geval kan ik je alleen maar naar de volgende site verwijzen: www.pv-klubben.org/PV-Entusiasten/e_2_99_discs.htm
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-03-2005 23:05 #73718
door
Beantwoord door in topic vraagje aan gert vegter
bij mij was er wel een probleem met de stuuruitslag ik heb dit verholpen door de
bout te verbuigen (eerst warm stoken]
bout te verbuigen (eerst warm stoken]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2005 06:29 #73717
door
Beantwoord door in topic vraagje aan gert vegter
Ok, bedankt voor de antwoorden, dan ga ik toch voor de doorslijp/verbuig versie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2005 20:28 #73716
door
Beantwoord door in topic vraagje aan gert vegter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-12-2005 21:39 #73715
door
Beantwoord door in topic vraagje aan gert vegter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-12-2005 21:44 #73714
door
Beantwoord door in topic vraagje aan gert vegter
Hallo Gert,
Via Ben Flierman hoorde ik dat je mogelijk nog een automaat AW71 bezit, waar je misschien van af wilt.
Kun je me hier over berichten?
Ik inventariseer eea om dit type onder m'n 164 te bouwen.
Met vriendelijke groet,
Gertjan Eegdeman
Enschede
Via Ben Flierman hoorde ik dat je mogelijk nog een automaat AW71 bezit, waar je misschien van af wilt.
Kun je me hier over berichten?
Ik inventariseer eea om dit type onder m'n 164 te bouwen.
Met vriendelijke groet,
Gertjan Eegdeman
Enschede
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





