amazon in het nieuws
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2005 17:49 #53651
door
amazon in het nieuws is gemaakt door
Gister (donderdag 3 mrt) naar het 10 uur journaal gekeken? De 'wintertips' meegekregen die na Het Weer nog even vermeld werd? Waar o.a. vermeld werd om je accu op/bij te laden? Dan ook gezien dat ze een plaatje lieten zien van een amazon motorruimte? Ik zag een Stromberg carburateur en herkende de rest. <br> Ik vraag me af of de keuze voor een Amazon motorruim bewust is gedaan... Zo kenmerkend is winterpech met onze klassieker toch niet?
Mijn accu had vanochtend 11,6 volt, maar starten doet hij.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2005 19:22 #73723
door
Beantwoord door in topic amazon in het nieuws
Nou, mijn accu, ja, was een oudje, al tweedehands in mijn auto gezet, is gesneuveld door het koude weer, maar dat ligt aan de accu. <br> Na vervanging, start de amazon weer gelijk, zelfs op LPG.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2005 23:08 #73722
door
Ja Ben dat viel mij dus ook op. Leuk toch.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2005 00:24 #73721
door
Ik had die Stromberg ook zien zitten ja... maar ik rij geen Amazon, dus ik herkende de rest niet als zodanig. Zou iemand van de journaalredactie zo'n auto rijden? (Zo van: even een fotootje schieten op de parkeerplaats?)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2005 07:42 #73720
door
Ben, kan ook te maken hebbenmet +imago, zoiets van: duim omhoog voor opvallend oudje dat straks reeds 1/2eeuw mede het straatbeeld bepaald heeft - zelfs bij Zweedse wintertoestanden...