beginnend volvorijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2005 12:23 #53569
door
beginnend volvorijder is gemaakt door
Ha volvo rijders, sinds kort ben ik in het bezit van een redelijk gammele Amazon. Ik studeer in Leiden en heb geen plek om hem om te knappen, nu zien jullie natuurlijk het probleem, ik ben al blij als ik onderdelen kan kopen, laat staan een stalling huren...
Daarom doe ik een beroep op jullie ervaring. Heeft iemand suggesties waar ik in de regio leiden kan sleutelen...? Ik wil de Amazon ik kwestie graag op de weg houden, maar als het zo nog lang doorgaat rot hij onder mn ogen weg.
Daarom doe ik een beroep op jullie ervaring. Heeft iemand suggesties waar ik in de regio leiden kan sleutelen...? Ik wil de Amazon ik kwestie graag op de weg houden, maar als het zo nog lang doorgaat rot hij onder mn ogen weg.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2005 15:08 #74174
door
Beantwoord door in topic beginnend volvorijder
Is dit niet iets waar je aan moet denken voordat je een auto koopt? De prijzen voor een stalling liggen in het westen zeer hoog.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2005 15:23 #74173
door
Je kan toch ook gewoon een waterdichte hoes erover heen doen? Dat scheelt in ieder geval een stuk.
En tsja, wat je ook goed moet bedenken: Moet ie goed rijden of moet ie mooi tonen?
Daarnaast moet je jezelf goed afvragen of de auto het wel waard is. En, in veel stallingen mag je ook niet sleutelen. Auto neerzetten, accu los en klaar. Af en toe mag je ff de motor laten lopen, that's it.
Stalling in de randstad is dacht ik iets van 150 euro de strekkende meter. Amazon: 4 meter, 600 euro.
En tsja, wat je ook goed moet bedenken: Moet ie goed rijden of moet ie mooi tonen?
Daarnaast moet je jezelf goed afvragen of de auto het wel waard is. En, in veel stallingen mag je ook niet sleutelen. Auto neerzetten, accu los en klaar. Af en toe mag je ff de motor laten lopen, that's it.