stukje rijden
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2005 12:35 #53539
door
stukje rijden is gemaakt door
2e paasdag vanuit Groningen naar voorbij Lille (Frankrijk) gereden om een old-timer voor mijn zoon op te halen.(R4) Met mij 67-er Ama B18A. Geen vuiltje aan de lucht tussen het moderne verkeer met 4 mensen aan boord. Geen overdrive, geen cruise-control, wel regengootjes, tochtraampjes, piepjes en kraakjes. Na 1000! km. nog niet knettergek! Of was ik het al?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2005 13:09 #74320
door
Beantwoord door in topic stukje rijden
<p>
Misschien geluk gehad en niet in de file gestaan? Dat is het enig waar je m.i. knettergek van had kunnen worden...
Misschien geluk gehad en niet in de file gestaan? Dat is het enig waar je m.i. knettergek van had kunnen worden...
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2005 18:49 #74319
door
Zoveel moeite voor een R4? Als het nou een Volvo was!!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2005 19:14 #74318
door
Bij mij in de buurt in Gaanderen zit iemand die de R4 importeeerd en verkoopt. Voor de rest hoop ik dat je een leuke rit hebt gehad en tevreden bent met de aankoop.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-03-2005 22:31 #74317
door
Hallo Cees,
Goed gedaan jochie!
Ik ben in 1998 met 5 personen en een caravan naar Denemarken gereden met een B18A. Het jaar daarna naar de Grand Ballon in de Elzas met 5 personen en een caravan door de heuvels.
Deze auto's zijn onverwoestbaar!!!
Groeten Jan
Goed gedaan jochie!
Ik ben in 1998 met 5 personen en een caravan naar Denemarken gereden met een B18A. Het jaar daarna naar de Grand Ballon in de Elzas met 5 personen en een caravan door de heuvels.
Deze auto's zijn onverwoestbaar!!!
Groeten Jan
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2005 00:34 #74316
door
Je bent echt niet gek, hoor! Ik rijdt 40.000 km per jaar, zonder gek te worden.
Natuurlijk heb je wel eens probleempjes , maar mijn Amazon heeft mij in 8 jaar en ruim 300.000 km nog maar 2 keer in de steek gelaten( 1 x kapotte waterpomp en 1 x distributie tandwiel, op weg naar de garage, notabene) Mijn collega met zijn lease astra(bah) staat vaker met pech dan ik.
En elke dag stap ik nog in, met een brede grijns op mijn gezicht.
Natuurlijk heb je wel eens probleempjes , maar mijn Amazon heeft mij in 8 jaar en ruim 300.000 km nog maar 2 keer in de steek gelaten( 1 x kapotte waterpomp en 1 x distributie tandwiel, op weg naar de garage, notabene) Mijn collega met zijn lease astra(bah) staat vaker met pech dan ik.
En elke dag stap ik nog in, met een brede grijns op mijn gezicht.