sleutelen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2005 13:06 #53538
door
sleutelen is gemaakt door
hallo mede volvo rijders, ik vroeg me af of er nog meer mensen uit amersfoort (waar ik zelf woon)of omstreken zijn die in een volvo amazon rijden en het misschien leuk vinden om eens samen wat te sleutelen/prutsen , ik ben sinds drie maanden eigenaar van een amazone van 1965 met een b20a en ik heb nog een heleboel werk voor het weer een fatsoenlijke auto is, dus ik kan nog een hoop leren, ik hoor het wel groeten marcel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2005 21:58 #74327
door
Beantwoord door in topic sleutelen
Hallo Marcel,
Ik woon ook in Amersfoort. Als je door de weeks af en toe een dagje komt sleutelen terwijl ik zelf ook bezig ben, prima. Mijn email is info@volvo-classic.com
Ik woon ook in Amersfoort. Als je door de weeks af en toe een dagje komt sleutelen terwijl ik zelf ook bezig ben, prima. Mijn email is info@volvo-classic.com
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-03-2005 12:08 #74326
door
Ik vind het ook best leuk om eens samen te sleutelen. Ik woon in Utrecht en heb een amazone 123GT. Ik heb zelf geen garage, maar sleutel of op de straat of bij een doe-het-zelf garage.<br>voorsteelpan@hotmail.com (ook voor andere in de buurt van Utrecht)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-03-2005 16:59 #74325
door
Wil jij het adres van de doe-het-zelf-garage vermelden, want ik zoek er een.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2005 08:35 #74324
door
<A href="
www.doehetzelfgarage.nl/
">
www.doehetzelfgarage.nl/
Niet de goedkoopste maar wel een prettige ruimte. En er zit ook een zeker Camille met Auto & emotie, die heel veel weet over onze Volvo's. Kan wel eens handig zijn als je er zelf echt niet meer uit komt :)
Niet de goedkoopste maar wel een prettige ruimte. En er zit ook een zeker Camille met Auto & emotie, die heel veel weet over onze Volvo's. Kan wel eens handig zijn als je er zelf echt niet meer uit komt :)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2005 17:32 #74323
door
Geef eens een hint over de prijzen,
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-04-2005 10:25 #74322
door
Weet ik niet precies, moet je ven bellen, ligt er denk ik ook aan wat je wilt doen.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2005 15:36 #74321
door
9,50 euro per uur