volvo circuitdag 3 april
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2005 10:49 #53529
door
volvo circuitdag 3 april is gemaakt door
Hallo mede volvo knakkers, aangezien ik tijdelijk een financieel overschot had, ben ik (eindelijk, jaja) lid geworden van de V44 vereniging. Nu kreeg ik gister een clubblad in huis waarin ik zie dat er komende zondag een elandproef/circuitdag is op het circuit in Lelystad. <br> Wat kan ik hier precies verwachten? Mogen de deelnemers alleen een korte elandproef doen, of mogen zij ook nog over het circuit rijden/racen? <br> Zijn er al tijden bekend wanneer welke klassen starten etc? <br> Zou je je (indien voldoende plaats) ook ter plekke nog kunnen opgeven? <br> Kortom, wie maakt me even wegwijs?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2005 12:42 #74369
door
Beantwoord door in topic volvo circuitdag 3 april
Hee Ben, ja, zondag is het weer tijd om je Volvo even de sporen te geven. Je kunt zelf rijden, maar je moet je wel even opgeven om mee te kunnen doen. Afhankelijk van het aantal deelnemers kun je ook op de bonne fooi aankomen, maar dat zal de organisatie minder op prijs stellen. Je moet er eigenlijk gewoon vanaf het begin bij zijn, zodat je de instructie niet mist, dus vanaf een uur of 10. Dan krijg je te horen wanneer welke klasse zal starten. Tip: olie tot max bijvullen, oude banden met een spanning van 3,5 bar, en je angst moet je thuislaten...
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-04-2005 20:50 #74368
door
Ja,ik ben er vorig jaar ook geweest en ik doe zondag ook weer mee.Ik zou wel even bellen naar de organisatie,want het is altijd best wel druk.Er zijn allerlei klasses waarin je ingedeeld wordt.Je kunt erg vaak het circuit op.Volg de raad van Robert op om oude banden op velgen te zetten.Als je dat niet doet en je wilt flink te keer gaan,zullen je mooie banden dat niet op prijs stellen.Vooral bij mooi weer is het erg leuk.Je hoeft natuurlijk niet wild te doen.Gevaarlijk is het niet want de wagens moeten een voor een de baan op.Vorig jaar waren mijn zoon en ik met twee amazons,maar nu komen we met een donkergroene amazon '.Hopelijk tot zondag,dan kunnen we elkaar eens ontmoeten.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-04-2005 21:09 #74367
door
Ik zal zondag ook vd partij zijn. Eens kijken of ik nog een oud setje banden heb liggen. Helaas loopt mijn amazon momenteel niet optimaal (wat LPG/carb probleempjes) maar hij rijdt nog aardig. Ik kan niet de hele dag aanwezig zijn en had daarom nog even gemaild met Wiebren de Jong (een vd organisatoren) met de vraag wanneer de amazons gepland waren. Hij melde dat de amazons de hele dag starten, dus ik zal zowiezo even één rondje maken! (heb er nu al zin an...!) Ben.