volvo (studentenbudget)

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-04-2005 21:27 #53523 door
volvo (studentenbudget) is gemaakt door
Goedenavond mede Volvo-fans! Ik ben een ontzettende amazone fan, zoals wel meer mensen. Laatst zag ik op 1 dag 2 prachtige amazone's staan, waaronder een rode, echt een beauty, en ik dacht nogmaals, ja, zo'n auto moet ik toch ook wel snel hebben. Alleen, ik ben nog student..., dus mijn vraag is dan ook: Hoe duur, is het rijden en aanschaffen van een redelijke Amazone, m.a.w, is dit ook mogelijk met een wat beperkter budget, en waar moet je zoal op letten bij aanschaf. Ik heb nog erg weinig sleutelervaring, en in hoeverre is dat nodig bij een Ama?

Groetjes, Steven

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-04-2005 23:21 #74401 door
Beantwoord door in topic volvo (studentenbudget)
Mmm, zo ben ik als student ook begonnen.
Kom eens kijken bij een sleuteldag van een van de Regio's.....ennne ben je al lid, dan praten we onder het genoty van een kopje koffie wel eens verder.
Kijk naar meer dan alleen mooi, om te beginnen !

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-04-2005 23:28 #74400 door
Ik ben ook student, en rij inmiddels al meer dan een jaar amazon combi. <br> Ten eerste: een moderne auto, bijv. een volvo 440 is goedkoper in aanschaf. <br> Het volgende is kijken naar hoeveel je rijdt. Ik rij 25000 per jaar, dus je moet op LPG rijden. Belastingtechnisch gezien is een moderne auto op LPG voor de student niet te betalen: oldtimer dus. <br> Sleutelervaring, tsja, dat leert snel, bovendien heb je de sleuteldagen van de club, of een enthousiaste volvofan die bij je in de buurt woont en vast wel wat wil vertellen. <br> Als je (bijna) alles zelf kan, en je hebt niet een krot van 750 euro gekocht, dan vallen de kosten erg mee. <br> check mijn website www.volvoamazon.web-log.nl , voor alle klussen aan mijn volvo in een jaar. Mail anders naar thomasgroeneveldhotmail.com of misschien heb je ook msn.