144 in thailand > revised
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2005 15:31 #53517
door
144 in thailand > revised is gemaakt door
anonymous@vuurwerk,
Je hebt helemaal gelijk... de Thaise papieren bij de auto zeggen "imported 2511" (bhuddist kalender) en dat is 37 jaar geleden (het is nu 2548) en niet 38... dus hij moet inderdaad van 1967 zijn. De 140 werd in '66 aan het publiek getoont maar was inderdaad in '67 voor het eerst te koop.
Over de B20 heb je weer gelijk, zal er later ingezet zijn. Met de niet-originele airconditioning-unit.
Ik heb wat verder rond gekeken op internet over de prijzen, en weer heb je gelijk.. de top ligt wel zo'n beetje bij 6500-7000 euro. Als je de auto ziet, val je wel om, dat kan ik je verzekeren. Zooo gaaf, geen roest te ontdekken, en rijdt perfect. Ik heb 't vermoeden dat de eigenaar, een oudere Thaise garage-houder met meer jong-klassiekers, de waarheid verteld (dat is hier in Thailand nog veeel flexibeler dan in Eu) en de auto al 20 jaar heeft en hem niet noemenswaardig heeft gebruikt. Dit is puur geluk, want ik heb in mijn 10 jaar in de Orient alleen in Indonesie en in Maleisie klassieke volvo's gezien... Hier in Thailand nog niet... Ik heb hem gelijk gekocht en ga er goed voor zorgen. (Goeie belegging, want de auto kost 25.000 Thai Baht, omgerekend, geen geintje, 500 Euro! En daar heb ik maar niet op afgedongen...)
Bedankt voor je input!
Jeroen.
Bangkok.
Original Message
From: anonymous@vuurwerk.nl [mailto:anonymous@vuurwerk.nl]
Sent: Sunday, April 03, 2005 1:48 AM
To: jeroenm@align-group.com
Subject: Antwoord op jouw vraag op Forum V-44 site
Bericht betreffende:
re: 144 in thailand
Jeroen, ik kan me natuurlijk vergiisen, maar ik dacht dat de eerste 140''ers pas in ''67 geproduceerd werden en dan wel met een B18. B20 kwam later - dus helemaal "origineel" is ie sowieso niet. Hoe dan ook, als ik op marktplaats e.d. kijk, moet een 140 wel in een verdomd goede staat zijn wil ''ie meer dan ca 5000 euris op kunnen brengen. Dus het antwoord op je vraag lijkt nee te zijn.
Je hebt helemaal gelijk... de Thaise papieren bij de auto zeggen "imported 2511" (bhuddist kalender) en dat is 37 jaar geleden (het is nu 2548) en niet 38... dus hij moet inderdaad van 1967 zijn. De 140 werd in '66 aan het publiek getoont maar was inderdaad in '67 voor het eerst te koop.
Over de B20 heb je weer gelijk, zal er later ingezet zijn. Met de niet-originele airconditioning-unit.
Ik heb wat verder rond gekeken op internet over de prijzen, en weer heb je gelijk.. de top ligt wel zo'n beetje bij 6500-7000 euro. Als je de auto ziet, val je wel om, dat kan ik je verzekeren. Zooo gaaf, geen roest te ontdekken, en rijdt perfect. Ik heb 't vermoeden dat de eigenaar, een oudere Thaise garage-houder met meer jong-klassiekers, de waarheid verteld (dat is hier in Thailand nog veeel flexibeler dan in Eu) en de auto al 20 jaar heeft en hem niet noemenswaardig heeft gebruikt. Dit is puur geluk, want ik heb in mijn 10 jaar in de Orient alleen in Indonesie en in Maleisie klassieke volvo's gezien... Hier in Thailand nog niet... Ik heb hem gelijk gekocht en ga er goed voor zorgen. (Goeie belegging, want de auto kost 25.000 Thai Baht, omgerekend, geen geintje, 500 Euro! En daar heb ik maar niet op afgedongen...)
Bedankt voor je input!
Jeroen.
Bangkok.
Original Message
From: anonymous@vuurwerk.nl [mailto:anonymous@vuurwerk.nl]
Sent: Sunday, April 03, 2005 1:48 AM
To: jeroenm@align-group.com
Subject: Antwoord op jouw vraag op Forum V-44 site
Bericht betreffende:
re: 144 in thailand
Jeroen, ik kan me natuurlijk vergiisen, maar ik dacht dat de eerste 140''ers pas in ''67 geproduceerd werden en dan wel met een B18. B20 kwam later - dus helemaal "origineel" is ie sowieso niet. Hoe dan ook, als ik op marktplaats e.d. kijk, moet een 140 wel in een verdomd goede staat zijn wil ''ie meer dan ca 5000 euris op kunnen brengen. Dus het antwoord op je vraag lijkt nee te zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2005 21:04 #74432
door
Beantwoord door in topic 144 in thailand > revised
Je zou natuurlijk ook kunnen overwegen om er mee terug te rijden ipv hem te verschepen ,weet je gelijk of hij inderdaad helemaal goed is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





