kampeerweekend 2005
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2005 20:36 #53442
door
kampeerweekend 2005 is gemaakt door
Ging niet helemaal goed, echter ik wil iets vragen of opmerken over de inschrijvingen voor het komend kampeerweekend. Wat opvalt bij de nu 85 inschrijvingen is dat er slechts 3 inschrijvingen zijn met het lidnummer boven de 10000. Als ledenadministrateur weet ik dat er inmiddels 1250 leden zijn met een lidnummer boven de 10000. De vraag is waar blijven de laatste nieuwe leden? en waar bljven de leden van het oude 140 register die ook allemaal een lidnmmer hebben boven de 10000.
Weet men niet hoe gezellig het kampeerweekend kan zijn en dat het een ideale manier is om kennis te maken met mensen die ook besmet zijn met hetzelfde virus.
Ik hoop dat er voor het komend kampeerweekend nog een aantal nieuwere leden alsnog inschrijven en een leuk kampeerweekend zullen beleven.
mochten er vragen over zijn dan kan je mij altijd bellen, telefoonnummer staat in het blad.
Weet men niet hoe gezellig het kampeerweekend kan zijn en dat het een ideale manier is om kennis te maken met mensen die ook besmet zijn met hetzelfde virus.
Ik hoop dat er voor het komend kampeerweekend nog een aantal nieuwere leden alsnog inschrijven en een leuk kampeerweekend zullen beleven.
mochten er vragen over zijn dan kan je mij altijd bellen, telefoonnummer staat in het blad.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-04-2005 10:06 #74760
door
Beantwoord door in topic kampeerweekend 2005
sja ik zou graag meegaan wil het feit niet dat ik simpelweg niemand ken. En dan is zon weekend toch wat lang
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-04-2005 13:22 #74759
door
Bart, is zo'n weekend misschien een uitgelezen gelegenheid om ander mensen te leren kennen? Toen ik voor het eerst meedeed aan het kampeerweekend (Barchem 1997) kende ik ook niemand. Inmiddels heb ik er een aantal goede vrienden aan overgehouden.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-04-2005 15:08 #74758
door
Helemaal mee eens, 1 keer moet de eerste keer zijn. Ik kan je verzekeren dat de gezamenlijke interesse voor Volvo vele deuren opent. Een tip als je je eenzaam voelt op de camping: Zet je motorkap open en ga er een beetje onder rommelen......... Voor je het weet kun je je koffiezetapparaat aanzetten of een kratje bier naar buiten halen.......
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-04-2005 20:32 #74757
door
als we het hebben over het kamperen tijdens hemelvaart dan moet ik passen met mijn lidnummer boven de 11000, aangezien ik al jaren kampeer tijdens hemelvaart met familie, even hoopte ik dat het in de buurt van elkaar zou zijn, maar dat gaat niet door.
het weekend van 3- 5 juni ga ik wel kamperen; tijdens het jubileum, ik ga ervan uit dat dit net zo leuk is.
het idee om gezamelijk een biertje te openen in de motorkap van een volvo is prettig.
het weekend van 3- 5 juni ga ik wel kamperen; tijdens het jubileum, ik ga ervan uit dat dit net zo leuk is.
het idee om gezamelijk een biertje te openen in de motorkap van een volvo is prettig.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-04-2005 21:03 #74756
door
Moet jij eens op letten hoe snel je in de groep opgenomen bent als nieuweling. Ik ken verschillende mensen die voor het eerst meegingen en nu ieder jaar. Leef eens gewaagd en ga mee
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2005 14:08 #74755
door
Aangemeld door rene
Leef eens gewaagd en ga mee
Ik rij elke dag 100 km volgas in een auto van 36 jaar oud... vind dat ik vrij gewaagd leef hahahahaha
Zal dr over denken, wie weet krijg ik iemand zo gek om mee te gaan
Leef eens gewaagd en ga mee
Ik rij elke dag 100 km volgas in een auto van 36 jaar oud... vind dat ik vrij gewaagd leef hahahahaha
Zal dr over denken, wie weet krijg ik iemand zo gek om mee te gaan
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2005 15:00 #74754
door
Neem van mij aan, op zon weekend leer je echt een heleboel mensen kennen. Tevens leer je ook mensen uit je eigen regio kennen.
En voor dat je het weet, doe je aan alle activiteiten van een regio mee.
Dus ik zou de gok nemen.
En voor dat je het weet, doe je aan alle activiteiten van een regio mee.
Dus ik zou de gok nemen.