'smaak'

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2005 18:08 #53391 door
'smaak' is gemaakt door
Door de tijd en de zon heeft de bekleding van mijn 144 enkele kwestsuren. Bij de achterbank is het bovenste leerachtige spul gescheurd, en bij mijn linker voorstoel lijkt hetzelfde te gebeuren. Nou ben ik langs een Turkse kleermaker geweest die het kan maken. Bij de achterbank is het geen probleem: gewoon een reep van dat zwarte leerachtige spul er op. Wat betreft de voorstoel heb ik een dilemma: de zitting en het ruggedeelte is van die kenmerkende blauwe stof. De achterkant en ' bovendeel' zijn van 'blauw leer'. Nu kan ik alleen het bovendeel laten vernieuwen met zwart leer. Maar dan zou ik het eigenlijk ook moeten doen bij de bijrijdersstoel, anders heb je een stijlbreuk. Zo is het niet origineel, maar wel betaalbaar en naar mijn inschatting ook nog wel passend bij de auto. Ik kan ook de achterkant van de stoel mee laten nemen in het zwart, maar nu komt mijn vraag: dat ziet er misschien wat oneigenlijk uit, niet? En dan nog een vraag: de achterbank schijnt er vrij makkelijk uit gehaald te kunnen worden. Maar geldt dat ook voor de voorstoelen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2005 19:48 #74951 door
Beantwoord door in topic 'smaak'
Dat "leerachtige spul"heet skai(leer)en is in veel kleuren te krijgen bij een stoffenhandel/autobekleder e.d. gewoon even op zoek en misschien vind je iets wat er op lijkt.suc6

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD