de opslag

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2005 12:19 #53380 door
de opslag is gemaakt door
hi ik ben floris en ben
DRUK opzoek naar een goeie opslag voor een brug (2 een klientje+tools) en 2 volvos volvo sportp1800 en amazon, nou heb ik begrepen dat het meschien een beetje vissen is naar een opslag waar geen milue wet aanvast zit ik zou hier graag verder aan willen werken meschien iemand vraagen graag !.@?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2005 14:20 #75004 door
Beantwoord door in topic de opslag
Hetzelfde zoek ik ook al een tijdje, vooral de eigen sleutelruimte en opslag voor enkele brommers en misschien eens een sloopamazon. Waar woon je?

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2005 16:25 #75003 door
hi ik woon in wijk bij duurstede ,meschien zou het kunnen om een ruimte te hebben ,ik zit zelf op het moment van verhuizen en het gaat allemaal wel erg snel ik moet og aan niewe mail maken. ik kan me hier toch ook registreren ?ps goed idee van een sloopamazon , maar dan niet die van mij ;)ik moet dus zelf ook nog opzoek en mn oom is ook hellemaal gek van de volvo station die gaat meschien naar hem ,
maar ja waar woon jij ??

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2005 16:35 #75002 door
mn mail !!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2005 17:29 #75001 door
floris118@lycos.nl das mn mail ..

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2005 19:28 #75000 door
In woon in Friesland, niet echt dichtbij dus. Maar als er mensen in friesland zijn met ditzelfde idee. Ik hoor het graag.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2005 12:37 #74999 door
hmm een mooie plek ,ik hoop op het beste mn pa was ook heelemaal gek van deze auto,s en heeft zelfs een oud v44-1976 stikkertje op de achterruit ,phoo op dit moment staat de brug en de p1800 met wat spullen bij een vriend en dat moet dus zowiezo al zo snel mogelijk vielig staan okhe friesland is friesland en ik ben rijk .. we kijken verder ..Ik ben nou 21 jaar en mn pa is 2 jaar terug heen gegaan ,ik zat nu al 2 jaar echt helemaal niks te doen thuis en mn ouders ook nog eens een keer gescheiden.
als het allemaal werkt moet er toch wel een groote opslag zijn voor 6 brommers en zo ,kheb zelf dan nog 3 vespas 2 mobulettes en een solex , ei moter enzz baye thx.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD