pro tech
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2005 13:44 #53297
door
pro tech is gemaakt door
Ik las vandaag iets over een pro-techlak-behandeling op oude lak. Wie weet wat dat inhoudt?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2005 00:21 #75361
door
Beantwoord door in topic pro tech
Wat betreft nuttig effect op oudere lak kan ik niks vertellen, hooguit dat ik 8 jaar geleden de nieuwe lak (blauw-metallic) van mijn 940 heb laten behandelen met het oog op vrij regelmatig vervoer per autoslaaptrein (slijpsel van bovenleiding), hars van pijnbomen in de zomer in zuid-frankrijk, natte jasmijnblaadjes in de vroege zomer op onze oprit en aanvreten door vogelpoep het gehele jaar door. Op de nu 6 jaar oude rode laklaag van mijn Amazon zijn de sporen van jasmijn en vogelpoep te zien, bij de 940 bijna niks. Maar misschien heeft dat te maken met de laksoort die gebruikt is, of met de pigmentatie van de lak gezien de denk ik afdeklaag met blanke lak op metallic van de 940. Aangezien op de Amazon reeds sprake is van 'schade' , zal ik haar niet alsnog laten behandelen, maar misschien wel na de volgende restauratie; toen die gedaan werd was de auto 37 jaar en ik 47, dus wie weet wat ik zal besluiten over 31 jaar.....
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2005 12:46 #75360
door
Beantwoord door in topic pro tech
Dit is een perfecte behandeling van je lak, door een prof product. Maar ook hier wordt eerst gekeken on het wel waard is op je auto.
Behandeling kost +/- € 800.00
Behandeling kost +/- € 800.00