belangrijk bericht voor amazon eigenaars!!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-06-2005 17:12 #53290 door
Beste Volvo Amazon eigenaars,

Wij zoeken een Volvo Amazon die met chauffeur beschikbaar is in Apeldoorn op zaterdag 18 juni 2005. Onze ouders vieren deze dag hun 25 jarig huwelijk en zijn zelf in het bezit geweest van een donkerblauwe Amazon. Aangezien wij weten dat ze beide erg gek zijn van dit model zouden we graag zien dat zij hierin op 18 juni naar hun feest gereden kunnen worden. Wie wil ons helpen?? Het betreft een ritje van hooguit een half uur tot een uurtje, en uiteraard staat er een vergoeding tegenover, naast natuurlijk het plezier van onze ouders om nog eens een rit te maken in een echte Amazon!

Iedereen die het leuk vind om dit te doen en die ook kan op zaterdag 18 juni 2005 rond 3 uur, bel of email alstublieft!

We hopen op een spoedige reactie!

Met vriendelijke groeten,
Stefan, Hester en Ralf Lems
Telefoonnr. 06-14930648
E- mail: March17nl@hotmail.com

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-06-2005 19:54 #75384 door
beste Hester,
Ik woon in de buurt van Leiden en wil best je ouders rijden.Misschien is er iemand dichter bij jou in de buurt of iemand die een donkerblauwe heeft! Ik heb een vierdeurs
rood met een wit dak die best mooi is. Ik hoor wel van je. ronaldmenges@wanadoo.nl

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-06-2005 20:45 #75383 door
Bij het lezen van het onderwerp dacht ik minstens dat de minister had besloten alle klassiekers met ingang van morgen van de weg te willen hebben... Pffff....

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD