volvo amazon
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-06-2005 11:40 #53250
door
volvo amazon is gemaakt door
Hallo Volvo-liefhebbers,
Sinds twee jaar ben ik ook een grote fan van Volvo's. Ik weet er nog niet alle over te vertellen, maar wel veel. Ook tijdens mijn rijlessen had ik het vaak over de Volvo.(ik heb net mijn rijbewijs gehaald) Wat bleek mijn rij-instructeur had zelf een Volvo Amazon gehad. Daar was hij apetrots op. En nu is hij heel benieuwd waar deze volvo gebleven is. Hij wil graag weten of hij nog rondrijdt, en waar. Nu wilde ik als bedankje voor mijn rij-examen, voor hem uitzoeken waar deze Volvo gebleven is. Op de RDW site heb ik kunnen zien dat hij nog geregistreerd is. Maar daar staan natuurlijk geen namen bij. Ik zoek de volgende Volvo Amazon, met het kenteken: MV-71-03. Hij heeft het bouwjaar 1963. Zou iemand mij kunnen vertellen waar deze Volvo is??
Met vriendelijke Volvo groet,
Tsjitske Stoel
Sinds twee jaar ben ik ook een grote fan van Volvo's. Ik weet er nog niet alle over te vertellen, maar wel veel. Ook tijdens mijn rijlessen had ik het vaak over de Volvo.(ik heb net mijn rijbewijs gehaald) Wat bleek mijn rij-instructeur had zelf een Volvo Amazon gehad. Daar was hij apetrots op. En nu is hij heel benieuwd waar deze volvo gebleven is. Hij wil graag weten of hij nog rondrijdt, en waar. Nu wilde ik als bedankje voor mijn rij-examen, voor hem uitzoeken waar deze Volvo gebleven is. Op de RDW site heb ik kunnen zien dat hij nog geregistreerd is. Maar daar staan natuurlijk geen namen bij. Ik zoek de volgende Volvo Amazon, met het kenteken: MV-71-03. Hij heeft het bouwjaar 1963. Zou iemand mij kunnen vertellen waar deze Volvo is??
Met vriendelijke Volvo groet,
Tsjitske Stoel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-06-2005 15:05 #75561
door
Beantwoord door in topic volvo amazon
Volgens een (oudere) clubledenlijst woont de huidige eigenaar in Nieuwegein. Uit oogpunt van privacy vermeld ik niet meer dan dit.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2005 18:44 #75560
door
Beantwoord door in topic volvo amazon
Ik ken deze auto erg goed. Na een jarenlange restauratie, staat er nu al weer enkele jaren een beter dan nieuwe carrosserie te wachten op afbouw: klaar voor de volgende eeuw. Of de huidige eigenaar de afbouw zelf voor z'n rekening neemt, is voor mij een vraag.