slip en grip cursus
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2005 08:35 #53247
door
slip en grip cursus is gemaakt door
Gisteren met regio midden naar Lelystad gegaan om mee te doen met de slip en grip cursus op circuit. Wat was dat gaaf om eens volledig dwars te kunnen gaan met je Amazone! Remmen, uitwijken, overstuur en onderstuur, allemaal mogen uitproberen op een natte baan.<br>Tijdens de proeven zijn behoorlijk wat foto’s gemaakt, dus ik hoop dat ik deze nog eens te zien krijg? In elk geval was het een perfecte dag met een sup0er organisatie, bedankt hiervoor!
<br><br>
Stefan
<br><br>
Stefan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2005 18:57 #75574
door
Beantwoord door in topic slip en grip cursus
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Zelf ook wat foto's gemaakt en hele korte filmpjes. Misschien leuk om alles te bundelen op een cd of dvd?
Ik dacht dat Henk Vlug zoiets van plan was?
Ik zend mijn materiaal graag naar hem op.
groeten, Yvan
Zelf ook wat foto's gemaakt en hele korte filmpjes. Misschien leuk om alles te bundelen op een cd of dvd?
Ik dacht dat Henk Vlug zoiets van plan was?
Ik zend mijn materiaal graag naar hem op.
groeten, Yvan
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-06-2005 08:14 #75573
door
als je wilt, mag je het ook naar mij opsturen, dan zet ik het op een server zodat iedereen het kan downloaden.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-06-2005 21:57 #75572
door
Henk Vlug zou van het materiaal dat hij heeft een compilatie maken. Dus het is wel interessant om het hem te mailen; dan komt het er ook bij! Zeker een leuke dag, lekker weer, en boven het natte wegdek goed uit te houden. Ook de auto had het naar zijn zin!