nagellak remover

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-07-2005 20:25 #53170 door
nagellak remover is gemaakt door
<p>
Minder benzineverbruik en meer vermogen, willen we dat niet allemaal? <br>
Welnu, kieper de nagellak-remover van je wederhelft leeg in je benzinetank en het schijnt dat je een eind op weg bent... Als we het verhaal op de onderstaande site tenminste mogen geloven: <br>
pesn.com/2005/03/17/6900069_Acetone/

Ik zal er maar vast bij vertellen dat ik het zelf nog niet heb uitgetest.... Vrijwilligers?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-07-2005 09:22 #75912 door
Beantwoord door in topic nagellak remover
Zou het niet zo snel gaan uitproberen, maar dat hoeft ook niet als je op gas rijdt (ik krijg het spul trouwens ook niet de tank in :-).<br>
Op dezelfde site zeggen ze trouwens: "Acetone allows gasoline to behave more like the ideal automotive fuel which is PROPANE." Dus LPG (grootste deel mengsel propaan en butaan) blijkt weer ideaal...<br>
:-)

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-07-2005 10:35 #75911 door
Het klinkt wel erg aantrekkelijk allemaal. Een beetje een Tell-sell product, maar dan dus gewoon nagellak remover... Zal mij niets verbazen als je DAT dus gewoon koopt als je zoiets koopt op tv.. ;-)
<br><br>
In ieder geval las ik ook reacties van testers die schreven dat de auto beter schakelde... Dat heeft toch niets met de brandstof te maken? Of heeft het ermee te maken dat die amerikanen allemaal automaat rijden en dat het schakelen dan "soepeler" gaat?
<br><br>
Ikzelf sta niet te springen om het te testen, tenzij ik een oud barrel zou hebben. Oh wacht, ik HEB een oud barrel: mijn Volvo! Haha! Die is echter nog niet zo ver heen, dat ik het risico wil lopen om de motor te verkl*ten.
<br><br>
Succes en hulde voor degene die het gaat proberen!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-07-2005 22:26 #75910 door
Heb eens goed gelezen op de site en ga het dus wel proberen met mijn oude camper met 2 ltr ford motor. Drinkt zo'n beetje 1 op 8 dus ga eens kijken wat het scheelt als het werkt. Laat het weten op dit forum .......

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-07-2005 22:48 #75909 door
Het is maar een kleine hoeveelheid aceton die je erbij moet gooien dus ik denk ook niet dat het veel kwaad kan... Er staat wel dat de aceton zo zuiver mogelijk moet zijn. Hoe dat met nagellakremover zit weet ik niet. Wel zou ik het vantevoren met wat benzine vermengen aceton kan nogal agressief zijn voor plastic,lak enz.Ger ik ben benieuwd.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-07-2005 16:01 #75908 door
Zit inmiddels in mijn camper en ga er maandag mee op pad voor ritje met auto-trailer . Was voor zo'n 12 euro gewoon te koop bij Lasaulec (5 liter) . Laat weten of ik nog thuis gekomen ben natuurlijk en het resultaat .

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-08-2005 16:43 #75907 door
Hm.. Hoe zou het met Ger en z'n camper zijn gegaan.
Issie nog wel thuisgekomen dan???

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD