trekkracht amazone

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-08-2005 18:31 #53132 door
trekkracht amazone is gemaakt door
Wij hebben een Amazone 123 GT en hebben een oldtimer caravan gekocht. Volgens de RDW moeten wij de trekkracht van onze auto op het rijbewijs zetten. Heeft iemand enig idee hoe ik daarachter kom, of heeft iemand dat al een keer laten uitrekenen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-08-2005 21:33 #76084 door
Beantwoord door in topic trekkracht amazone
Is een keer in het V44 magazine beschreven (als ik mij niet vergis nr2 2004). Je moet je kentekenpapieren opsturen naar het RDW inclusief een officieel document waaruit blijkt hoeveel jouw auto mag trekken. Binnen twee weken krijg je dan nieuwe kentekenpapieren toegezonden waarop de te trekken massa vermeld staat. Tevens dient je trekhaak van een typeplaatje te hebben waarop staat wat de toegestane last voor die trekhaak is.
Voor een Amazon is dit ongeremd 500kg en geremd 1000kg (voor een combi 600/1200). LET OP: als je trekhaak een hogere massa opgeeft dan wat de auto mag trekken dan geldt het laagste getal!
Als je je E-maail adres geeft kan ik je de brief wel toesturen.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-08-2005 19:30 #76083 door
Han,
Zou je mij deze brief ook kunnen laten toekomen.
Bij voorbaat dank.
Marc.Gelissen@hetnet.nl

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2005 11:47 #76082 door
E.P. de Graaff, ik heb ook een 123GT. Ik heb ze nog niet zo heel vaak gezien. (rij nog niet zo lang amazone) Ik weet niet of je het leuk vind maar ik zou het leuk vinden om wat fotootjes van je wagen te zien, kan je uiteraard ook fotos van de mijne opsturen. Laat maar effe weten op bartvijfhuizen (@) hotmail.com

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD